Yamaha Diversion Internetklub
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 08-07-02 02:15

Hej NG,

Jeg påtænker at starte en Yamaha Diversion Internetklub. Jeg ved at der
tidligere har eksisteret en "offline" klub for Divvy ejere og vil gerne have
kontakt til folk, som enten har været medlemmer eller drevet klubben...
Blandt andet for at høre hvorfor den lukkede... Smid en mail hvis du er en
af delene. Fjern "SPAMMERGOAWAY" fra min adresse for at maile til mig.

Forslag og kommentarer til sitet er naturligvis meget velkomne. Jeg håber at
kunne åbne sitet i starten af august og man kan indtil videre melde sig til
at få en mail når sitet åbner. Adressen står nedenfor.

Sitet er helt igennem drevet personligt af undertegnede på et absolut
ikke-kommercielt plan. Jeg lægger vægt på at sitet skal være et simpelt,
"no-nonsense" site uden porno-bannere og irriterende pop-up vinduer...

Håber folk vil tage godt imod initiativet.

--
Hilsner,
Tony

Fra : Thomas Jensen

Dato : 08-07-02 08:11

> Jeg påtænker at starte en Yamaha Diversion Internetklub.

Kanon, har savnet lige præcis sådan en.

Har bare ikke selv fået taget mig sammen

mvh

Thomas Jensen
XJ600s ´96
www.oelhunden.dk

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 08-07-02 10:28

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> wrote in message

> Kanon, har savnet lige præcis sådan en.
>
> Har bare ikke selv fået taget mig sammen

Det lyder helt kanon. Hvis du har lyst er du meget velkommen til at deltage
i klubbens aktiviteter. Det er helt naturligt - hvis folk gider - at gøre
klubben til mere end bare en "internetklub". Men kun hvis der er grobund for
det.

--
Hilsner,

Tony
Divvy '01
http://www.divvy.dk

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 08-07-02 11:23

"Tony Lorentzen" <tonySPAMMERGOAWAY@lorentzen.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kontakt til folk, som enten har været medlemmer eller drevet klubben...
> Blandt andet for at høre hvorfor den lukkede

Hej Tony.

Kanon 'initiv' , så kan man/vi konsultere hinanden med de små problemer
der evt. kunne komme,
kommer der en Markedsplads med Divvy ting på siden ?

er det noget i stil med dem her du har i tankerne ?

http://www.xs4all.nl/~kimkodde/ydcn.html
http://www.xj600.de/

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 08-07-02 11:45

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjern dette)@tdcadsl.dk> wrote in message

> Kanon 'initiv' , så kan man/vi konsultere hinanden med de små problemer
> der evt. kunne komme,
> kommer der en Markedsplads med Divvy ting på siden ?

Ja det regner jeg stærkt med at der gør. Både en køb/salg af MC'ere og
derudover også stumper, småting og tilbehør. Og jeg er naturligvis meget
åben overfor forslag, kommentarer og hjælp udefra.

> er det noget i stil med dem her du har i tankerne ?
>
> http://www.xs4all.nl/~kimkodde/ydcn.html

Ja jeg har naturligvis skævet lidt til de udenlandske klubber omend jeg
synes at deres websites er meget rodede og uoverskuelige. På sigt vil der
også blive tale om "offline" arrangementer, ture og evt. møder med nogle af
de Diversion klubber der findes i udlandet. Hvis det kunne lade sig gøre
kunne det også være sjovt og hyggeligt at arrangere skrue-møder hvor vi kan
mødes og de erfarne folk kan fortælle om hvordan man selv kan komme i gang
med at skrue på sin Divvy

Jeg regner med at lancere en version 1 i starten af august og så bliver
sitet udvidet løbende hen over sensommeren og efteråret.

Hilsner,

Tony
Divvy '01
http://www.divvy.dk