Warcraft 3
Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 08-07-02 00:09

Der har ikke været meget skriveri om den herinde. Har i alle travlt med
at spille WC3 ? Jeg synes det holder, bortset fra at det har lidt store
hardwarekrav. God historie etc.

Endelig et spil der var pengene værd.

Fra : Peter T.

Dato : 08-07-02 01:00

"Povl H. Pedersen" <nospam@home.terminal.dk> wrote in news:nospam-
E61C4A.01085808072002@news.cybercity.dk:

> Der har ikke været meget skriveri om den herinde. Har i alle travlt med
> at spille WC3 ? Jeg synes det holder, bortset fra at det har lidt store
> hardwarekrav. God historie etc.
>
> Endelig et spil der var pengene værd.

Tja... Er det? Først bygger man det vilde forsvar med lidt enkelte
kampenheder og miner 15-20.000 gulddimser. Derefter myrder alle sine
arbejdsenheder, bygger den lede hær og rusher computeren. Sådan er det
hele spillet igennem (sådan da). Spillet er drønflot, men hamrende
kedeligt. :)
Har dog ikke prøvet det online endnu.

--
Mvh. Peter T.
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

"I love the smell of new hardware this morning"

Fra : Tinky Winky

Dato : 08-07-02 03:50

> [...]
> arbejdsenheder, bygger den lede hær og rusher computeren. Sådan er det
> hele spillet igennem (sådan da). Spillet er drønflot, men hamrende

Ja, det er rimelig nemt. Jeg kan huske at Warcraft 2 var lidt svært en gang
i mellem. Men her har man vilde heroes, som næsten er udødelige, selvom
fjenderne oftes kunne nedkæmpes uden. Ideen med at heroes er lidt bedre og
kan mere er dog god nok.

Men jeg valgte vist også normal sværhedsgrad, måske er "hard" tilpas.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 08-07-02 17:48

In article <Xns9245148CECCEEmuh@130.225.247.90>, "Peter T." <n@d.a>
wrote:

> [...]
> arbejdsenheder, bygger den lede hær og rusher computeren. Sådan er det
> hele spillet igennem (sådan da). Spillet er drønflot, men hamrende

Prøv det hvis du har et et serienummer der virker på battle.net
(piratserienumrene kan ikke bruges der har jeg hørt, men der var
alligevel over 20000 WC3 spillere i 3-4000 spil)

Man får lammetæv på online (ihvertfald mit ene spil der).