Skal MC NG ikke tages alvorligt??
Fra : Søren Møller

Dato : 07-07-02 23:39

Til Jens U revere

Jeg synes det er skodet af dig at skrive sådan en besked under mit indlæg på
"marked privat motorcykel". Det er da ikke fordi jeg ikke har humor, men det
du skriver nedsætter mit indlæg og får NG til at lyde ligesom det gamle 27
mhz Walkie Talkie skraldespandsbånd, total useriøs. Jeg mente faktisk mit
indlæg seriøst. Jeg har da ikke generet nogle af dine indlæg!! Jeg kunne gå
med til at du skriver det til mig privat, men ikke at du sætter den ind
under tråden på mit indlæg medmindre jeg havde skrevet noget lort. Jeg havde
ikke selv set det men en skrev til mig at han synes det var noget mærkeligt
noget du havde skrevet der og det kan jeg kun gi' ham ret i!!

Man får faktisk lyst til at lukke ned for NG og finde et andet sted at
tilbyde MC folket noget godt til en god pris.

Jens nu ved jeg jo at du kun gennemlyser NG for at finde noget at hænge dig
i, hvad med selv at bruge det til noget fornuftigt??

Med venlig hilsen
Søren Møller

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 07-07-02 23:54

"Søren Møller" <ynos@get2net.dk> wrote in message
> [...]

dig
> i, hvad med selv at bruge det til noget fornuftigt??

Der var sq da en milliard smileys i jens's reply.

...hvis du tager det for nært, er det da fordi han (uforsætligt) har ramt et
ømt punkt.

Kenneth
R1

Fra : Søren Møller

Dato : 08-07-02 00:08

Iiih ja sikke et ømt punkt!!

Søren

Fra : Mads Stetter

Dato : 08-07-02 14:40

"Søren Møller" <ynos@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Iiih ja sikke et ømt punkt!!
>
> Søren

Ja, du må kunne tage noget gas herinde i nyhedsgrupperne!

Ved ikk om du ikk så alle de ) som Jens U havde smidt ind i indlæget??

MVH Mads Stetter

Fra : Janner

Dato : 09-07-02 10:36

> Ja, du må kunne tage noget gas herinde i nyhedsgrupperne!
>

> MVH Mads Stetter

Ja gas i dk fritid mc er 100 iorden .... men at være seriøs i en køb salg
gruppe bør vist være almindelig pli ikke ..... Prøv engang tjek mobil
køb/salg gruppen den er totalt ubrugelig pga. folk der blot sviner hinandens
annoncer til. Men fred nu være med det ..... vi skal jo ud og have feset
noget dæk af istedet ...

Hygge

Onkel Jan
CBR 929 RR
www.gugmc.dk

Fra : Jens U

Dato : 09-07-02 11:08

Janner skrev...
> [...]
hinandens
> annoncer til. Men fred nu være med det ..... vi skal jo ud og have feset

Hej Jan
Ja, fred med det......

Har forsøgt at gør skaden god igen, men Søren er åbenbart
så skide sur på mig.
Der skal ikke meget til at man falder i unåde
og du ved jo også hvordan det er,
lad os håbe at han bliver god igen.

Har helt miste lysten til at køre til træf på toppen. :-/

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@e-box.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Thomas Hjort

Dato : 09-07-02 13:02

"Jens U" <reveredk@e-box.dkX> skrev i en meddelelse
> [...]

> og du ved jo også hvordan det er,
> lad os håbe at han bliver god igen.
>
> Har helt miste lysten til at køre til træf på toppen. :-/

Hvorfor det? Det er sgu da ikke dig der er gal på den.

Mvh Thomas

Fra : Jens U

Dato : 08-07-02 03:20

Nogle gange tror man jo at man kender mennesket bag. ;-(
Jeg blev meget overrasket og har selvfølgelig undskyldt det personligt pr.
mail.

Jeg brød en af mine egne målsætninger med NG'en
tænk, tast og send....(ikke - tast, send og tænk)

/Jens (klogere), Revere (brugt)

Fra : Thomas Hjort

Dato : 08-07-02 00:02

> [...]

mærkeligt
> noget du havde skrevet der og det kan jeg kun gi' ham ret i!!

Jeg syntes da også det er lidt grineren. Det virker da lidt Karsten
Kørelærer-agtigt at kun PIGERNE må komme med hjem og se kataloget :) Men
Jens U ved jo at du ikke mener det på den måde og gør en joke ud af det og
smider ::::::))))))) mange af dem på.
Det er hvad der sker når man poster i al offentlighed.

Mvh Thomas

Fra : Anders Thorup

Dato : 08-07-02 00:24

<SNIP holdning/bemærkning>

Ved ikke om jeg burde blande mig, men jeg vover pelsen!

Jeg vil nu tage Jens lidt i forsvar,, han har gjort hvad han kunne, for at
gøre opmærksom på at det var ment i sjov.
IMHO skal der være plads til lidt humor og "tagen gas på hinanden" på NG.
Søren prøv at læse hans indlæg igen, så kan det være du selv kan se det
sjove i det

--
MVH
Anders Thorup

Fra : "H;P

Dato : 08-07-02 00:33

"Søren Møller" skrev i en meddelelse
Man får faktisk lyst til at lukke ned for NG

Nej da :-/, læs lige din egen post....og der menes læs ........Er der
ikke lige - " Vil du med hjem og se min samling selvlysende frimærker "-
over den ? .
Du må da selv se den humor´der er i den, om ikke så har du lige tabt 20
pund......desværre udgør dette din humoristiske sans .
Til Søren Møller & Jens U. I skal have Tak for at lægge blå himmel & sol på
en ellers _grå_ Mandag .

Hilsen

H ; P <Sommerferien starter Tirsdag.........Post dertil følger >
--
http://home1.stofanet.dk/FalkenDk el. http://falken.vikingdk.net
hpaalling@hotmail.com / ICQ # 28655310