Sony ericsson T300
Fra : MaRk

Dato : 07-07-02 22:22

Hej

Jeg sad lige og læste noget om sony-ericsson. Der blev der skrevet lidt om
en T300 som skal konkurre 3510.
Nogen der ved hvornår denne mobil kommer??

Når der står den skal konkurre 3510, så bliver det vel en billig ende
telefon. Alligevel har den: farve skærm, MMS, poly ringetoner, email, gprs.
Med andre ord DEN SKAL JEG HAVE!!

Skal jeg købe T65 i morgen eller skal jeg vente på T300 ?? Hvor lang tid går
der inden den kommer??
Hvad med T200 hvornår kommer den??? Hvilken pris??

Her er lige et link til artiklen:
http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=14962

Mvh
MaRk

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 08-07-02 11:16

MaRk <x@x.dk> wrote

> Hvad med T200 hvornår kommer den??? Hvilken pris??

og her er et link til et preview:
http://uk.gsmbox.com/news/mobile_news/all/91559.gsmbox

--
Mvh Henrik.

Fra : MaRk

Dato : 08-07-02 11:25

"Henrik Aarfeldt" <@> skrev i en meddelelse
> MaRk <x@x.dk> wrote

> og her er et link til et preview:
> http://uk.gsmbox.com/news/mobile_news/all/91559.gsmbox

Tak.

Fra : Peter Rongsted

Dato : 08-07-02 13:50

"MaRk" <x@x.dk> wrote:

>Hej
>
>Jeg sad lige og læste noget om sony-ericsson. Der blev der skrevet lidt om
>en T300 som skal konkurre 3510.
>Nogen der ved hvornår denne mobil kommer??

Ifølge Sony Ericssons pressemeddelse skulle den komme i 4. kvartal 2002.

> [...]
>der inden den kommer??
>Hvad med T200 hvornår kommer den??? Hvilken pris??

Igen ifølge pressemeddelsen skulle den komme i 2. kvartal 2002. Det er
vi lige gået ud af, så den må snart være i butikkerne. T600, som blev
annonceret samtidigt, skulle være her i 3. kvartal.

http://www.sonyericsson.com/communicasia/

Peter