This is my life?
Fra : Jacob Jensen

Dato : 07-07-02 22:13

Hvem har oprindeligt skrevet denne sang?

Fra : Jacob E.

Dato : 07-07-02 22:25

Jaaa, seeee.....

Fra : Lars Stokholm

Dato : 07-07-02 22:34

In dk.kultur.musik, Jacob E. wrote:

>Jaaa, seeee.....

Det var da et besynderligt navn :) Hvem er han?

--
Lars Stokholm

Fra : Troels

Dato : 08-07-02 13:07

> Det var da et besynderligt navn :) Hvem er han?

Det staves vist Jay-Z

/Troels

Fra : Jacob E.

Dato : 08-07-02 14:00

> Det staves vist Jay-Z
>

> /Troels

*LOL*

Jacob.

Fra : Jacob Jensen

Dato : 08-07-02 19:58

LOL

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 07-07-02 22:54

Jacob Jensen wrote:
> Hvem har oprindeligt skrevet denne sang?

Hvilken en af dem?

http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=HTHIS|IS|MY|LIFE

/Nikolaj

Fra : Jacob Jensen

Dato : 08-07-02 19:59

øhhh... ok.. jeg forstår problematikken.. den kim larsen og gasolin bl.a.
har lavet.

Fra : rasmus carlsen

Dato : 07-07-02 22:58

> Hvem har oprindeligt skrevet denne sang?

mon ikke det er gasserne selv ... Palle Mikkelborg (også kaldet den 5 gas)
har arrangeret strygerne - og kvinder, der synger solo, hedder Birgitte
Lindhart ...

ras

Fra : Jacob Jensen

Dato : 08-07-02 19:59

tjooo.. måske det troede jeg sådan set bare ikke

Fra : Dåsen Allan

Dato : 08-07-02 00:06

Fra : celeborn

Dato : 11-07-02 18:15

> "Jacob Jensen" <omo@privat.dk> skrev i en meddelelse

> D.beck ved jeg ikke hvem er, men da jeg personligt kender Mick Moloney kan
jeg fortælle at denne englænder kom til DK i tresserne(65) og har været her
lige siden. Han er også kendt som trommeslageren i det originale Red
Squares, der jo havde sin storhedstid i DK på det tidspunkt.
Bo

Fra : LR

Dato : 08-07-02 04:14

Jacob Jensen skrev i meddelelsen
<3d28aef0$0$41365$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
>Hvem har oprindeligt skrevet denne sang?

Talk Talk lavede vist et nummer, der hed sådan, men om det er det, du tænker
på, ved jeg ikke.

Fra : Lagerhead

Dato : 08-07-02 11:08

LR wrote:
> Jacob Jensen skrev i meddelelsen
> <3d28aef0$0$41365$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
>

> Talk Talk lavede vist et nummer, der hed sådan, men om det er det, du
> tænker på, ved jeg ikke.

Hed den ikke "It's my life"?

Mvh Espen

---