Åben en Postscript fil
Fra : Jens H. Nielsen

Dato : 07-07-02 21:47

Hej NG.

Er der nogle der kender et bruger venligt program, som kan åben en
Postscript fil.

Jeg har prøvet GS, men det er bestemt ikke bruger venligt.

Mvh.
Jens

Fra : Martin Edlich

Dato : 07-07-02 21:49

In article <B94E7563.8EA8%Jens@ichiban.dk>,
"Jens H. Nielsen" <Jens@ichiban.dk> wrote:

> Er der nogle der kender et bruger venligt program, som kan åben en
> Postscript fil.

Adobe Acrobat.

Fra : Jens H. Nielsen

Dato : 07-07-02 21:50

On 07/07/02 22:48, in article
newsspam4-DED823.22484107072002@dtext.news.tele.dk, "Martin Edlich"
<newsspam4@mail.edlich.dk> wrote:

> Adobe Acrobat.

Da ikke Reader ?

Fra : Martin Edlich

Dato : 07-07-02 21:58

In article <B94E7615.8EAE%Jens@ichiban.dk>,
"Jens H. Nielsen" <Jens@ichiban.dk> wrote:

> Da ikke Reader ?

Det skrev jeg heller ikke.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 07-07-02 21:55

"Jens H. Nielsen" <Jens@ichiban.dk> writes:

> Er der nogle der kender et bruger venligt program, som kan åben en
> Postscript fil.
>
> Jeg har prøvet GS, men det er bestemt ikke bruger venligt.

Du kan enten installere en frontend til Ghostscript, eller bruge
kommandolinieprogrammet "ps2pdf" der kan omforme fra PS til PDF.
Herefter er Acrobat Reader fin.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn