Hein Gericke
Fra : Hald

Dato : 07-07-02 20:41

Hej

Jeg søger erfaringer med Hein Gericke i Flensborg. Hvordan er butikken - er
der ordentlig service og kvalificerede ekspedienter?

Mvh Peter

Fra : Poul B-H

Dato : 07-07-02 23:41

"Hald" <hald.hald@get2net.dk> wrote in message
> Hej
>
> Jeg søger erfaringer med Hein Gericke i Flensborg. Hvordan er butikken -
er
> der ordentlig service og kvalificerede ekspedienter?

De er helt ok. Specielt ejeren, som taler dansk. Jeg har dog ikke erfaring
med hvor kvalificerede de er.
De sender også til DK uden minimumsbestilling og høje ekspeditionsgebyrer,
som på
H-Gs site. De svarer som regel også på mails, indenfor et døgn

Poul B-H

Fra : Armand

Dato : 08-07-02 16:57

Poul B-H <pbekkerh@mail.dk> skrev i en

> [...]
ekspeditionsgebyrer,
> som på H-Gs site. De svarer som regel også på mails, indenfor et døgn

Derudover er alle "de tre store tyske" ud fra samme koncept som Harald
Nyborg: Det er katalogmarkeder hvor man formodes at have læst kataloget
inden fremmøde, og kun kommer for at prøve sig frem til den mest
passende størrelse, eller vurdere f.eks. farver med egne øjne og in
natura!
Bedre service end som så, er helt på filial-bestyrerens egen regning!!

--
Armand.

Fra : Buck

Dato : 08-07-02 21:57

De gange jeg har handlet der har servicen været fin. Forudsat at man kommer
på et tidspunkt hvor butikken ikke fyldt med kunder!! (Lørdag er en dårlig
dag)

De tager både Dankort og danske kroner.

--
/Buck