Lakstift til Bandit!
Fra : Søren Dahl

Dato : 07-07-02 19:57

Hej NG

Nu er jeg kommet hjem fra min MC tur i Norge - har dog opdaget en
lille hak i tanken, som jeg skal have lappet lidt med noget maling -
men så er spørgsmålet - er der lavet lakstifter til MC'er som der er
lavet til f.eks. min gamle kadett ????

MVH Søren
Bandit 0 km den 11/6-02 - 6321 km den 7/7-02 :))))))))))))
Kadett 246.548 km (gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab)

Fra : Janus

Dato : 07-07-02 23:59

jep og et sæt koster knap 500 dask hos enghave mc såååå deeeet, køb heller
noget hos bildillen der slipper du vist af med en 50'er ; )

mvh Janus

Fra : Allan Bojesen

Dato : 08-07-02 18:18

"Søren Dahl" <sorenbadhansen@mail.net4you.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lille hak i tanken, som jeg skal have lappet lidt med noget maling -
> men så er spørgsmålet - er der lavet lakstifter til MC'er som der er

Du kan selv checke denne site: http://www.color-rite.com/ . Hvor de
forhandles i DK har jeg ikke styr på.

Allan Bojesen