Hvem laver flest USB baserede printere, so~
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 07-07-02 19:11

En veninde har købt en hp 656c i Føtex til en plov, men den duer
selvfølgelig til hendes Mac - der er ingen driver. Den kan heldigvis
returneres, men hvad skal jeg siger at hun skal købe ?

Prisniveau en plov - printbehov - nok ikke særlig mange sider om ugen.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 07-07-02 20:01

> [...]
> returneres, men hvad skal jeg siger at hun skal købe ?
>
> Prisniveau en plov - printbehov - nok ikke særlig mange sider om ugen.

Epson Stylus 40 USB omk kr. 435,-
HP DeskJet 845C omk. kr. 593,-
Lexmark Z23e Color Jetprinter  omk. kr. 449,-
Lexmark Z25 Color Jetprinter  omk. kr. 433,-
Lexmark Z33 Color Jetprinter  omk. kr. 499,-

Ved dog ikke hvad man skal anbefale.
--
Michael Tysk-Andersen

Fra : Jesper

Dato : 07-07-02 21:13

> [...]
> returneres, men hvad skal jeg siger at hun skal købe ?
>
> Prisniveau en plov - printbehov - nok ikke særlig mange sider om ugen.

Man akal altid kigge efter den glade Mac på æsken og er den der ikke, så
skal man kigge på producentens hjemmeside. Finder man ikke en Mac driver
der, så kan man være ret sikker på at den ikke duer sammen med Mac!
--
Jesper.
EmaiI -> p i n e b o x {a} m y r e a l b o x <.> c o m

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 07-07-02 21:48

Jesper <spam@supressor.invalid> wrote:

> Man akal altid kigge efter den glade Mac på æsken og er den der ikke, så
> skal man kigge på producentens hjemmeside. Finder man ikke en Mac driver
> der, så kan man være ret sikker på at den ikke duer sammen med Mac!

Jep det ved jeg, men vedkommende stod i Føtex og jeg var et sted uden
internet adgang, så defor sagde til hende at hun bare kunne købe den
såfremt den kunne returneres.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Jim Heller Damgaard

Dato : 07-07-02 22:50

Du kan bruge følgende driver i stedet for som virker en 895C eller en 690
720 virker fint på min Ibook via min USB port!

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 08-07-02 07:44

Jim Heller Damgaard <jim@h-damgaard.dk> wrote:

> Du kan bruge følgende driver i stedet for som virker en 895C eller en 690
> 720 virker fint på min Ibook via min USB port!
>

> "[2900] Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> wrote in message

Det lyder da fint, men betyder at hun skal åbne kassen og tage den i
brug og hvis det mod forventning så ikke virker, så kan printeren ikke
returneres......... 8-/

Jim husk at qoute under det du svarer på

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/