dyse til Polini 47mm
Fra : Psy-trancer

Dato : 07-07-02 19:02

Hej

Jeg har en Jog med en Polini Sport og lovlig karburator...

Hvilken dyse skal jeg smide i for at den får nok benin?? Er det ikke godt
nok noget med dyse 72 der er standard?

=)

Fra : Bjarni nielsen

Dato : 07-07-02 19:53

Hey

Nej en dyse 72 er ik nok!
Køb en dyse 85 og ta dytten ud af dit luftfilter! :)

Mvh
Bn

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 11-07-02 12:35

Psy-trancer <clark@cool.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ag9vc1$2fq4$1@news.cybercity.dk...
> Hej
>
> Jeg har en Jog med en Polini Sport og lovlig karburator...
>
> Hvilken dyse skal jeg smide i for at den får nok benin?? Er det ikke godt
> nok noget med dyse 72 der er standard?

Det er ikke sådan lige til at sige. Det er netop nok også derfor Polini ikke
laver et sæt hvor der er dyse med til. Man må prøve sig frem, og for alt i
verden ikke spare på netop dette sted. Det kan være dyrt sparede kroner i
den sidste ende ! En dyse koster ikke mere end 20kr , så det er til at
overkomme at købe 5-6 stykker !

> =)
/Thomas

Fra : Michael Kivsmose

Dato : 25-08-02 16:21

Hey Hey.
Du SKAL skifte dyse for en #72 er for lidt.
Jeg kører med samme moter som dig og jeg har også Polini Ø47 cylinder på
og jeg kører med en #90 dyse.
Hvis du sætter en #90 dyse i, skal du bare huske at hive den lille
begrænser ud der sidder i luftfilteret.
Så skulle den være der..!

Mvh. Michael Kivsmose.