Forward til ny hjemmmeside efter nogle sek~
Fra : Thomas Grumstrup

Dato : 13-02-01 20:28

Hej

Jeg mangler koden til at lave en forward til en ny hjemmeside efter x antal
sekunder. Jeg har fundet følgende:

I <head> indsættes:
20 er antal sekunder inden siden skifter

, men dette virkede ikke. Der blev henvist til "roden" at den tidligere
udbyders webside og ikke til min nye side som bare er www.grumstrup.com

Thomas Grumstrup

Fra : jopa

Dato : 13-02-01 21:40

Thomas Grumstrup skrev bla

Jeg har fundet følgende:

> I <head> indsættes:
> , men dette virkede ikke

Du skal jo skrive stien til den side der skal åbnes, som nedenstående.

META HTTP-EQUIV="Refresh" CONTENT="5;URL=http://www.blabla.dk/index.html">

hej

jopa

www.jp-web.dk