Skiver til GSXR400R (GK 76A)
Fra : Palle Simonsen

Dato : 07-07-02 18:34

Jeg skal have nye bremseskiver til omtalte mc. Jeg har flg. spørgsmål som
jeg håber I kan hjælpe med:

1. Hvor kan man købe disse uorginalt???
2. Hvad koster de???

Mcén står hos forhandler som har problemer med at skaffe dem

Håber I kan hjælpe

Palle Simonsen
+++

Fra : Bri@n

Dato : 07-07-02 18:41

Slog prisen op i MC-NØGLEN igåt helt tilfældigt, Men du skal nok regne med
ca 1700,- stk.

TOUR MAX : 290x64x4,5 koster 1705,- pr stk.
PFM : ingen mål og koster ca 2200,- stk

Er ret sikker på de priser kun er for 1 stk...

Fra : Armand

Dato : 08-07-02 16:52

Bri@n <asif@hotmail.com> skrev i en
> "Palle Simonsen" <pallesimonsen@stofanet.dk> wrote in message
spørgsmål som

Brian!
Vil du ikke vænne dig til at svare nedenfor det oprindelige indlæg (som
jeg har gjort for dig her!)??

Om skiverne i MC-Nøglen:
Jeg er bange for at de ikke dækker "GK"-modellerne Der er endog to
forskellige GSXR 400'ere nævnt, men ikke entydigt en GK'ere deriblandt.
Min opfattelse forstærkes af at selv pågældende forhandler, der har den
stående, ikke har kunnet finde nogle (endsige originale) til den
privatimporterede model!!

For GSXR 2½'eren har det samme problem gjort sig gældende; med
deromkring var der én der linkede til en svensk(?) site med en bred
listing af modelbetegnelser, hvorudaf man kunne se hvilke andre
(større?) modeller ens egen model delte skiver med. Dén vil sikkert også
kunne give svaret på GK'erens skiver!
Jeg husker ikke link'et; men brug selv Google-news til at søge på
"bremseskiver" eller "GSXR 250" iblandt dk.fritid.motorcykel, og den
burde dukke op!

--
Armand.

Fra : Michael K. S.

Dato : 08-07-02 17:47

On Mon, 8 Jul 2002 17:52:08 +0200, "Armand"
<armand@mc-chaufforerne.dk> wrote:

>Jeg husker ikke link'et; men brug selv Google-news til at søge på
>"bremseskiver" eller "GSXR 250" iblandt dk.fritid.motorcykel, og den
>burde dukke op!

http://www.gpartners.se/Motorcykelkatalogen/Discs.pdf

Kræver en acrobat-reader

Kig på side 9 (eller brug søgefkt.),der nævnes en række Suzukimodeller
som GK76A deler forskiver med :

RG125 92-94
RG125 Gamma 92-96
RGV250 91-95
VZ800 97-00

-M

Fra : Armand

Dato : 08-07-02 22:37

Michael K. S. <MichaelKS@image.dk> skrev i en

> http://www.gpartners.se/Motorcykelkatalogen/Discs.pdf
> Kig på side 9 (eller brug søgefkt.),der nævnes en række Suzukimodeller
> [...]

Fedest!

Hvis jeg så lige må suplere til dét:
- MC-nøglen har derved Braking-skiver til 2009,- for et sæt ( =>
modeller med én skive er til ca. den ½'e pris !!)!
- Ingen af "de tre tyske" har til nogen af de nævnte (kun til High-end
brug, p.g.a reglen om godkendt og indskrevet alternative reservedele
-/ )!
- M&P, har jeg desværre ikke noget liggende på ANYONE???

Havde Gpartners ingen priser?
Jeg mener fra sidst de var på tale, at priserne var rimelige

Men schyyyyy, ikke røbe noget til den forhandler som ikke kender nettets
lyksaligheder!!
Lad endelig salgsprisen blive efter at "de er umulige at skaffe og man
har fundet én der vil låne sine ud til ejerskiftesynet"

--
Armand

Fra : Jens Blaabjerg

Dato : 09-07-02 10:44

> - M&P, har jeg desværre ikke noget liggende på ANYONE???

Prøv http://www.lambertsen.dk, jeg har lige købt bremseslanger der. I den
forbindelse nævnte han at de også havde klodser og skiver med 30% rabat til
de mc'er der kom forbi. Han skulle således have 7-800 for en skive til en
RD/XJ600.

Han var enormt flink, men jeg ved ikke hvad det er for nogle skiver, du kan
jo give ham et ring.

Jens

RD

Fra : Jon Larsen

Dato : 17-07-02 15:06

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

More mig stadig over den GSX-R 50 de har skiver til :- )))))))))))))))))))
ikke så meget skiverne men størrelsen på cyklen....

--
Jon Larsen
Gixxer 250