Gul lyst:urin-erotik
Fra : Bo Warming

Dato : 07-07-02 17:54

Gul lyst:urin-erotik

Straf-liderlige Vesten sætter mødre til at indprente slave-moral ved "
pottetræning" og da forbuden frugt smager bedst, og sex-opreklameringen er
sket via tabu, så er også tabu mod ekskrementer inddraget i nogle af de
mange ny "perversiteter".

Man gir hinanden "golden shower" og herskerinder tvinger deres krybende
humane "kæledyr" til at drikke urin - som er bakteriefri når frisk. Grim
pislugt kommer efter at urinstof er nedbrudt til ammoniak i løbet af mange
timer.

Politikens sommertillæg 5 juli 02 svømmer hen i lovprisning af de modige
urin-sex pionerer. Det inddrages i reklamen for afvigelsen, at når blæren er
meget fuld, er det skønt at lette trykket, og at nogle kvinder lader vandet
ved orgasme!

Tabu-brud er i sig selv en helte-bedrift.

½ million urininkontinente pensionister får deres liv forpestet af skam
over et par dråber på afveje, som måske kan lugtes, af dømmesyge normale.

Jo mere der leges med, hvad tidligere fortrængtes, jo før opnår vi tålelige
forhold for ældre. Husk at iår dræbte behandlere en dame, ved at hænge hende
i sele på toilet og glemme hende.Man skulle have givet hende marmeladeglas
med skruelåg så hun kun af befriet sig for ekskrementer i sin seng.

Det bør gøres acceptabelt at pisse i en kop, ligegyldig hvor man er - toilet
bør ikke blive ved at være et helligt hygiejnetempel.(og lort på afveje har
heller ikke medført epidemier, i hundred år, så også erotisk leg med dette,
bør folk lære at tage afslappet. Tabubrud kunne billiggøre
gylle-omkostningerne i landbruget.

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : Henrik Lynggaard

Dato : 12-07-02 20:48

Bo Warming skrev:
> [...]
> sket via tabu, så er også tabu mod ekskrementer inddraget i nogle af de

så hvad er det egentligt du siger Bo ??

* er du for eller imod urin og lort som en del af sexlegen ?

* har du selv intentioner om at prøve golden eller brown shower?

beklager jeg er nød til at stille så banale spørgsmål efter et så langt
indlæg, men jeg kan altså ikke læse hvad din egen holdning er.

Fra : Bo Warming

Dato : 13-07-02 02:21

> [...]
>
> beklager jeg er nød til at stille så banale spørgsmål efter et så langt
> indlæg, men jeg kan altså ikke læse hvad din egen holdning er.

Det siger ikke mig noget, men lisom vedr det meste pædofili, er der grund
til tolerance - og indsigt i fænomenets psykologiske rødder.Bold-ej-mand og
fundats betyder, at _min smag_ er ikke krav.
-----------------
Fremtids-pige-porn - uromatisk?

Liv var ved en kæmpefest. Hun ville gerne finde en sød fyr som kæreste, men
hun var ingen sexbombe og de fyre hun var umiddelbart tiltrukket af, lagde
ikke an på hende.

Men der var en del ensomme typer, som måske ku gå an, Selvom hun ikke var
specielt liderlig, var hun parat til at gi fyre, hvad de jo er tændt på, og
hun lavede en LEG:
- hun sagde til to ½-søde fyre, som ikke så ud til at kende hinanden., at
hun måske ville elske med en af dem eller begge, hvis de ku acceptere at
være bundet til hver sit hjørne af dobbeltsengen med tyndestre strips , og
hun tog op af lommen en af de mindste kabelbindere fra byggemarkedet.

De drog alle tre hjem til hende og hun følte sig sikret mod voldtægt, for
den ene ville jo beskytte mod den anden. Plast-stripsne havde tykkelse, så
man kunne rive dem over, hvis man virkelig ville - men det ville skære
infamt og dybt i håndled eller ankel. De prøvede med to skruetrækkere at
udvide en cirkelsluttet strip, og følte at med maximal armkraft kunne den
let brydes - mod jern.

Ved to sengestolper satte hun strips sammen til kæde omkring stolpen og
derfra en halv meter , og så et par "håndjern-ringe"(af 2-3 strips) der
strammedes så tæt til hver af de to fyre, så de ikke kunne smøge det af sig.
Kæden mellem sengestope og mand, forlængede hun efterhånden som hun synes de
skulle have mere mulighed for at røre ved hende.(Lukkede strips kan kun
forkotes, ikke forlænges, men man kan supplere en cirkel i en kæde med to
(8-tal-dannende) cirkler, og så klippe den, der forkorter væk med en saks,
og sådan gradvis give "slaven" mere og mere frihed.

Nøgne sad de og snakkede og hun hentede drinks og snacks og de kappedes om
at gøre indtryk på hende med komplimenter og intelligente påfund og hun
legede med sig selv og drillede dem og førte en lang blød, bøjelig dildo
ind i begge huller og fabulerede, om de evt skulle prøve at være oppe i
hende samtidig. Først efter flere udløsninger med kondom, bandt hun dem op
og de spiste morgenmed og skiltes. Ved sådanne triangler hver weekend fandt
hun frem til skønne fyre og til sidst faren til hendes børn

--------------------

Hvordan bevises "hjemme-voldtægt"(date-rape)

De fleste voldtægtsforbrydere er så egosvage, at hårdhændet politiforhør kan
aftvinge tilståelse - måske falsk tilståelse.

Kvindesagen går mere og mere op i at "et nej er et nej" men når det står
påstand mod påstand, så må tvivlen komme anklagede til gode. Kvinden ku ha
sikret sig ved at have båndoptager kørende skjult(eller ikke være i rum
sammen med kun een mand, når ikke hun har grund til at stole på sin
menneskekundskab om, at det er sikkert..

At pigen har kradset ham eller har iturevne klæder, var nok gode indicier
engang, men fup kan let ske - kvinder er opfindsomme idag - efter at der er
indført 50000 kr erstatning til voldtægtsofre.

Det må forlanges, at kvinden råber efter hjælp, hvis der var nogen indenfor
hørevidde, da hun blev trukket afsides - ellers har hun medskyld.

Fysisk selvforsvar er næppe en løsning, som mange kan satse på.Mange kvinder
har myndighed i stemmen som kan afværge måske al voldtægt - men forbryderne
går netop efter de egosvage kvinder.

Forældre bør tidligt tale med døtre om, hvornår man skal føle sig truet og
derfor give efter, evt simulere liderlighed/kærlighed (når slaget er tabt),
for at undgå vold - og især om at tænke frem og ikke sætte sig i en
bevismæssig og flugtmæssig umulig situation.

Fra : Chokmah

Dato : 13-07-02 14:16

On Sat, 13 Jul 2002 03:21:06 +0200, "Bo Warming"
<Bo.Warming@spamfilter.dk> wrote:

>Det siger ikke mig noget

kære navne Broder det har arldrig slåed dig at det måske var en lidt
sær ide at skrive et indlæg om noget der ikke siger dig noget ?
rent informativt og debatmæsigt må det well være en hæmsko at det man
skriver om er en ligegyldigt ???

Bedste hilsner
Bo M Mogensen

fut :dk.snak.snik

Fra : Bo Warming

Dato : 14-07-02 02:40

"Chokmah" <chokmah@c.dk> wrote in message

> [...]
> sær ide at skrive et indlæg om noget der ikke siger dig noget ?
> rent informativt og debatmæsigt må det well være en hæmsko at det man

Så du mener at hvis man ikke har børn eller har været pædofil, bør man ikke
have nogen fordømmelse eller anden mening om dette?
Vor fundats gør klart, at det er ontopic både at skrive om egne oplevelser
eller om de fiktive, som fx den pornonovelle jeg har skrevet i denne tråd
(min debut som forfatter i den retning!), og som er fantasier jeg føler en
masse for.
Det samme gør jeg for tolerance og fair play, incl vedr voldtægtsmistænke,
som jeg også skriver om i denne tråd.

Hvad mener DU om urin-erotik? - som Politiken har skrevet om her i sommeren,
tydeligvis uden at journalistern havde andet end et abstrakt forhold til
afvigelsen.

Et af de stærkeste samlejer, jeg har oplevet, og som jeg har skrevet om før,
var med en pige der vidste lige hvordan jeg skulle stimulere hende til
orgasme.

Hvis pigen skulle tisses på, og nød at man drillede hende inden hun fik sit
klimax den vej, kunne det være vildt ophidsende - og fjerne utrygheden ved
om man nu kan gøre det så godt for hende som det er for en selv. Sadisten er
jo ikke sadist, hvis han klart fornemmer at han glæder "offeret" ved at
påføre smerteoplevelse.

Iøvrigt er det skønt at tømme en overfyldt blære , og da man kan gejles op
til de særeste ting, er det ikke så svært at indføle sig i at denne ulækre
sexform kan være lækker!

Fra : Chokmah

Dato : 14-07-02 11:46

On Sun, 14 Jul 2002 03:40:06 +0200, "Bo Warming"
<Bo.Warming@spamfilter.dk> wrote:

>"Chokmah" <chokmah@c.dk> wrote in message

>Så du mener at hvis man ikke har børn eller har været pædofil, bør man ikke
>have nogen fordømmelse eller anden mening om dette?

nej det mener jeg ikke -
men i det du svarede på - skrev du at du ikke havd noget forhold-en
følse-eller meningen om det du skrev

> [...]
>jo ikke sadist, hvis han klart fornemmer at han glæder "offeret" ved at

jeg er sadist og har det ikke sådan - men forholder mig paralelt både
driftsmæsigt og rationelt til situaionen - så jeg på den ene måde
lever min sadistiske side ud i det omfang det er muligt - men
samenløbene ikke gør vold på anden part i et omfang denne ikke bryder
sig om - men glæden må den udkårne selv finde hvis der er tale om en
ren drifts relateret oplevelse !

>Iøvrigt er det skønt at tømme en overfyldt blære , og da man kan gejles op
>til de særeste ting, er det ikke så svært at indføle sig i at denne ulækre
>sexform kan være lækker!

utvilsomt !

Fra : Bo Warming

Dato : 15-07-02 03:05

> men i det du svarede på - skrev du at du ikke havd noget forhold-en
> følse-eller meningen om det du skrev

Vor fundats kræver ikke, at man nødvendigvis skal have personlige følelser
eller erfaringer bag hvad man skriver.

> [...]
> samenløbene ikke gør vold på anden part i et omfang denne ikke bryder
> sig om - men glæden må den udkårne selv finde hvis der er tale om en

Gid du ville fortælle mere om dette. Jeg tror, at vi alle har en masse
sadisme i os - ikke kun netbetjente, -
- men alles-kamp-mod-alle gør os ustandseligt skadevoldende - godt gemt
under flinkeskolet overflade

Gode ægteskaber, som min fars og mors, er ofte om at den ene kan lide at
lide - har lært at være mindreværdig og se det acceptabelt at blive mobbet

Min fascination af s og m ved onani-fantasering er jeg tændt på at forstå,
men rollespil har slet ikke givet noget væsentlig - man skal nok kunne give
slip, og ikke nages af kynisk skepsis om at

"Kunsten at behage er kunsten at narre" Voltaire

Har du slet ingen problemer i den retning, med din sadisme?

Hilsen BW 35861000

Fra : Chokmah

Dato : 15-07-02 03:22

On Mon, 15 Jul 2002 04:04:34 +0200, "Bo Warming"
<Bo.Warming@spamfilter.dk> wrote:

Go Morgen Hr Warming

>Gid du ville fortælle mere om dette. Jeg tror, at vi alle har en masse
>sadisme i os - ikke kun netbetjente, -

hold op med det ævl om net betjente ...

>- men alles-kamp-mod-alle gør os ustandseligt skadevoldende - godt gemt
>under flinkeskolet overflade

der er kun dem i flinke skolen som deltager i den

>Min fascination af s og m ved onani-fantasering er jeg tændt på at forstå,
>men rollespil har slet ikke givet noget væsentlig - man skal nok kunne give
>slip, og ikke nages af kynisk skepsis om at

Tjaaa.... jeg tror i det store hele der*bare* handler om en smule selv
erkendelse og tillid til hvem man reelt er der hvor der handles - samt
forstå der ikke er noget odiøst i at have en fantasi !

>Har du slet ingen problemer i den retning, med din sadisme?

ikke mere - men det var da ireterene da jeg var ynger at jeg stort set
arldrig kunne komme under almindeligt samleje- netop fordi jeg ikke
kunne erkende min drift som forenlige med de ellers så hjertelige
følser jeg kunne have for den udkårne - ja dte var da sådan set det
mest på godt jysk træls at man arldrig ku komme med en man ku li -
hvorimod det i reglen lige gik - hvis det var en eller anden udelikat
ting man havde plukket fra noget der hed pinden i Thisted - det var
der alle de hårdeste belastede narkomaner alkoholiker sindslidene sad
og drak og røg fede - der kan jeg faktisk huske der var en der gaflede
mig - det gik så hurtigt jeg slet ikke opdagede hvad vi havde gang i
før jeg sagde ok også pullede jeg hende på de 8 meter i mellem svine
slagter riet og havnen - det er den enste gang i mit liv hvor jeg har
oplevet præmatur orgasme der gik ikke 8 sekunder - det var så syret
også wildt og på en eller anden måde så svinsk det ku ikke blive feder
hun var lidt skuffet over den korte tid det tog - men jeg synes
sgu det var mig well ondt .... bare en gang ...hele situasionen fik
også et ikke u humoristisk indfald da hun satte sig på skødet af en af
min bekendete der var i jokking bukser - jeg glemmer arldirg hans
udtryg i hovedet da hun rejste og der var 15x20 cm plamage sperm og
skede sekreter på hans joking bukser og han havde 25 km hjem med bus
og dte var skide varmt
- jow det var skide sjov og vi skreg af grin -

MvH
Bo M Mogensen

Fra : Bo Warming

Dato : 15-07-02 03:39

> hold op med det ævl om net betjente ...

De er i strid med al god smag - som folk der vælter skakspillet, når de er
ved at tabe.

> der er kun dem i flinke skolen som deltager i den

Sadisten er vel "den ædle vilde" der har frigjort sig at
flinkeskole-hæmningerne og siger

"Godhed er mangel på styrke til at være ond" ?
(de Sade og Camus og Zarathustra)

> [...]
> og dte var skide varmt
> - jow det var skide sjov og vi skreg af grin -

Efter et par læsninger af dette om Thy-sex, forstår jeg på at dybere plan at
"sex sker mellem ørerne" og min definition af sadisme som noget med at
påføre smerter, har ikke fulgt med tiden.

Fra : Chokmah

Dato : 15-07-02 17:11

On Mon, 15 Jul 2002 04:39:29 +0200, "Bo Warming"
<Bo.Warming@spamfilter.dk> wrote:

>"Chokmah" <chokmah@c.dk> wrote in message
>
>De er i strid med al god smag - som folk der vælter skakspillet, når de er
>ved at tabe.

jeg gider ikke debater net betjente mere....du har med en vis faktisk
anselig succes læst fundassen og formoder jeg fundet den rigemelig
eller så har wol læset abonoment vilkårene højt for dig - men er du
sur på en net betjent så skriv det i muderet det kommer ikke dss ved !

>Sadisten er vel "den ædle vilde" der har frigjort sig at
>flinkeskole-hæmningerne

nej jeg tror folk der ikke er medlemmer af flinke skolen kan være alle
mulige der har mod på at være sig selv !

>Efter et par læsninger af dette om Thy-sex, forstår jeg på at dybere plan at
>"sex sker mellem ørerne" og min definition af sadisme som noget med at
>påføre smerter, har ikke fulgt med tiden.

ja det er mest i mellem ørene - der findes selvføligt nogen der kan
holde til en del også køre man den så langt som man kan - men reelt
så er det meste drift for folk med en ilegetim præferance i mellem
ørene !

Fra : Bo Warming

Dato : 15-07-02 21:45

> [...]
> eller så har wol læset abonoment vilkårene højt for dig - men er du
> sur på en net betjent så skriv det i muderet det kommer ikke dss ved !

Du kan med samme ret hævde at netbetjente der kritiserer offopic på dss, bør
vises foragt,
- for der er andre steder, hvor de kan tilstræbe deres censurorgasmer

Der er da aldrig nogen der har læst vilkår højt - det er en fjoget
gammeldags sprogbrug at politiet ved arrestation skal "read his rights".

> nej jeg tror folk der ikke er medlemmer af flinke skolen kan være alle
> mulige der har mod på at være sig selv !

Flinkeskolede holdninger er ofte vamle og hykleriske og overdrevne

> [...]
> holde til en del også køre man den så langt som man kan - men reelt
> så er det meste drift for folk med en ilegetim præferance i mellem

En britisk SM-bøssegruppe havde underskrift fra slave om at han ønskede sin
pik sømmet fast til et bræt, men dommeren mente ikke man ejer sit legeme så
meget, at man kan give sådanne tilladelser (oplyst på BBC ca 1985)

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 16-07-02 03:55

On Mon, 15 Jul 2002 22:44:52 +0200, "Bo Warming"
<Bo.Warming@spamfilter.dk> wrote:

Bo Warming

Det mente jeg faktisk !

>Du kan med samme ret hævde at netbetjente der kritiserer offopic på dss, bør
>vises foragt,

jamen nu har vi 2 og de er valgt og de gør det til udbredt tilfredshed
og er ikke specilt hard core... vi mangler faktisk en ny peder til at
tage sig af det *slemme*

mener du at du blive rbehandlet dårligt så før din sag -
dk.admin.netedikette - er du utilfreds med en netbetjent så slå en
anden op synes du fundesassen er for dårlig så skirv en ny og anoncer
den i dk.admin og forsvar den - hvis den er fornuftig bliver den nok
vedtaget !

jeg har skrevet det før nu gider jeg ikke skrive det mere-
det er præmissen - så kan man finde ud af om har lyst til at være med
eller dø i stilhed i div killfilter for folk gider ikke det andet fis.

Det er der ikke noget specilt facitiske over - det såre enkelt bare
praktisk at når man er mange mennesker der skal være sammen at man
finder nogen retningslinjer der fungere og det bliver som sagt gjort i
fælleskab og kan til en hver tid blive prøvet i dk.admin

fut :dk.snak.snik

--
I'm deeper than the shit I'm in (Iggy Pop)
to live outside the law you must be honest (Dylan)