Tri links
Fra : Eilif

Dato : 07-07-02 14:04

Jeg er nybegynder i tri, men har cyklet og løbet en del. Derfor søger jeg
nogle sider om hvordan jeg kommer bedst i gang.

Jeg kunne selvfølgelig tage i svømmehallen og begynde at svømme, men det vil
være dejligt at få lidt ekspert hjælp.

Fra : Mogens Henckel

Dato : 07-07-02 20:04

www.triathlete.com www.triathletemag.com
ellers www.google.com og søg på triathlon

mvh
Mogens

PS støt ny gruppe "dk.sport.traihlon" på "dk.admin"

Fra : OleJ

Dato : 08-07-02 07:57

"Eilif" <FreeCyber@Ya.com> wrote in message news:<Z5XV8.651$Hy3.410761@news.orangenet.dk>...
> [...]
> nogle sider om hvordan jeg kommer bedst i gang.
>
> Jeg kunne selvfølgelig tage i svømmehallen og begynde at svømme, men det vil

Hej Eilif

Prøv at henvende dig i en Tri klub, de har normalt dygtige
svømmetrænere tilknyttet. Jeg startede i Århus1900 Triathlon sidste
efterår for at lære og svømme...og nu kan jeg uden problemer svømme de
korte distancer (1/2 & 1/4 ironman). Det kunne jeg aldrig have lært
det ved egen hjælp.

Held og lykke med det

//OleJ

Fra : exhaust

Dato : 02-05-03 07:05

Hej Elief

her er et super link til tristævner, fra en rå klub:

http://www.otk.dk/terminsliste/

mvh. Ejp.

http://www.kandu.dk/