Ferie i Sydengland
Fra : Torben Andersen

Dato : 07-07-02 14:00

Hej,

Hvad bør man se i sydengland. Nogle som har erfaring med ferie i sydengland.
Har ca. 1 uges ferie i sydengland. Der må være mere end palmerne !!!

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 06-07-02 14:42

"Torben Andersen" skrev:

> Hvad bør man se i sydengland.

Jeg ville ihvertfald besøge Stonehenge
(http://www.amherst.edu/~ermace/sth/sth.html) - hvis du da ikke allerede har
været der. Er du er til byer med historie, atmosfære og havnemiljø så er
Southhampton et besøg værd.

Ud over dette, så ville jeg besøge området omkring Dover - blot for mærke
naturen omkring de berømte "White cliffs of Dover". Jeg ville også tage et
smut ind omkring Greenwich, blot for at kunne sige at jeg har gået på
tidslinien. Mens jeg var ude i området ved Greenwich, ville jeg slå et smut
forbi Thames Barrier (http://greenwichinfo.com/tourism/barrier.htm) for de
sluser er godt nok imponerende (man kan også sejle derud inde fra London
city).

Men det er jo et enormt område du besøger, så måske du burde overveje hvad
dine interesser egentlig er. Er du til historie, natur, teknik, atmosfære,
mennesker eller noget helt andet.

Her er en kilde til inspiration: http://www.visitbritain.com/dk

Mvh, Lars