Nye drivere til GF4 TI 4400
Fra : John Doe

Dato : 07-07-02 13:53

Hvilke drivere skal jeg vælge?? Jeg har besøgt Nvidias hjemmeside... De der
Detonator drivere, er det standard drivere til alle GF kort??

John

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 07-07-02 14:14

"John Doe" skrev bl.a.:

> Hvilke drivere skal jeg vælge??

De nyeste Detonator drivere. De har hvis versionsnummer 29.42.
http://nvidia.com/view.asp?PAGE=drivers

Der roder også nogle nyere beta drivere rundt på nettet. De fleste af dem
virker ganske udemærket, men det sker at nogle af beta driverene ikke er
gode.

> Jeg har besøgt Nvidias
> hjemmeside... De der Detonator drivere, er det standard drivere
> til alle GF kort??

Det eneste du skal er at vælge den, som passer til dit OS. Alle Nvidias
grafikchips kan bruge Detonator driverene.

29.42'eren (til Win2k/XP) understøtter:

"NVIDIA RIVA TNT2/TNT2 Pro"
"NVIDIA Vanta/Vanta LT"
"NVIDIA RIVA TNT2 Ultra"
"NVIDIA RIVA TNT2 Model 64/Model 64 Pro"
"NVIDIA GeForce 256"
"NVIDIA GeForce DDR"
"NVIDIA Quadro"
"NVIDIA GeForce2 MX/MX 400"