Data kabel til T65
Fra : Jens H. Nielsen

Dato : 07-07-02 11:18

Hej NG

Er der nogle der ved hvor man kan købe et data kabel til T65 ?
Evt. et uoriginalt til en billig penge.

Mvh.
Jens H. Nielsen

--
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids,
we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and

Kristian Wilson, Nintendo Inc. , 1989.

Fra : Lasse Elbek

Dato : 07-07-02 16:00

"Jens H. Nielsen" <Jens@ichiban.dk> wrote in message
> [...]
> we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and
> listening to repetitive electronic music."

www.thansen.dk

/Lasse

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 07-07-02 16:09

"Lasse Elbek" <no@spam.com> wrote in message news:ag9l2a$shr$1@sunsite.dk...

> www.thansen.dk

Ved du om USB kablet virker til de officelle programmer fra Ericsson? Altså
som et orginalt USB kabel fra Ericsson?

http://www.thansen.dk/product.asp?c=71483213&n=443590838&pn=572992530

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-07-02 21:14

> Ved du om USB kablet virker til de officelle programmer fra Ericsson?
Altså
> som et orginalt USB kabel fra Ericsson?

Jeg har nu idag, været nede og købe kablet.....

Det ser tilsyneladende ud til at virke...

Men først da jeg hentede de nyeste drivere fra deres side... Det downloade
ski kun 1,5 KB/s dårligt....

Men lad være med at tage personligt ned hos T-hansen I hvert fald ikke hos
DK autodele i glostrup....

Det tog over en time..... der var kun 2 medarbejdere... både til at betjene,
og hente vare... Ca. 10 minutter pr kunde.... GAAABBB. flere kunder kig i
raseri anfald

Fra : Jens H. Nielsen

Dato : 08-07-02 21:28

On 08/07/02 22:13, in article
3d29f283$0$16831$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

> Men først da jeg hentede de nyeste drivere fra deres side... Det downloade
> ski kun 1,5 KB/s dårligt....

Jeg syntes bare 349,00 kr. er mange penge for et skide kabel. Man kan jo
hente freeware programmerne på www.sonyericsson.com

Mvh.
Jens

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-07-02 21:33

> Jeg syntes bare 349,00 kr. er mange penge for et skide kabel. Man kan jo
> hente freeware programmerne på www.sonyericsson.com

Tjaa,, jeg er alligevel allede blevet glad for det....

Og hvis du skal have et orginalt USB kabel, er det billigste jeg har set 500
kroner..

Man smider kabler i en USB port,, og så har man en oplader..

Har også NETOP testet med Ericsson eget "Ericsson phone settings" program,,,
dette kunne sagtens kommunikere med telefonen, over det købte kabel...

Pointen på være, at der er drivere med, som emulere USB til Serial
Interfase.. Så den har Com port 4 nu.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-07-02 21:36

> Pointen på være, at der er drivere med, som emulere USB til Serial
> Interfase.. Så den har Com port 4 nu.

Sig lige til derude,, hvis nogen kan få skidtet til at connecte til
Internettet med 14.4 Kbit via Telmore...!

Den connecter lyn hurtigt op med 9.6 kbit. Men hvis jeg nu kunne få det lidt
hurtigere, ville de være dejligt... ping er ca. 600 ms

Dejligt at have et Netexpress ADSL abonnement,,, her har man også et dejligt
Opasia Plus, som giver adgang til Internet via mobil fx...

Fra : MaRk

Dato : 07-07-02 16:10

"Lasse Elbek" <no@spam.com> skrev i en meddelelse

> "Jens H. Nielsen" <Jens@ic.dk> wrote in message

> www.thansen.dk

349 er sq da mange penge for et kabel.
Der må da være nogen der er billiger? Thansen.dk tager jo osse 149,- for det
samme kabel man kan købe hos supper-cover.com til 60,-

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 07-07-02 16:26

"MaRk" <x@x.dk> wrote in message news:3d2859ed$0$63637

> 349 er sq da mange penge for et kabel.

Tjaa, nu er det jo ikke kun et kabel, men også software og lader.. Men okay.

tele2shop skulle have et serialkabel til 222 kroner...

Jeg spurtge dem for ca. 3 månedere siden,, om de ikke ville levere det nye
USB kabel fra ericsson. Hvor svaret var, at de havde det de havde på siden
:-/

tele2shop er genneralt de klart billigste på orginalt udstyr.. Desværre har
de det meste til Nokia, men ikke så meget til Erisscon

Fra : Henrik, Aalborg

Dato : 07-07-02 17:02

Jens H. Nielsen <Jens@ichiban.dk> skrev:

> Hej NG
>
> Er der nogle der ved hvor man kan købe et data kabel til T65 ?
> [...]

Du kunne jo prøve at kigge i nyhedsgruppen dk.marked.privat.telefon.mobil
under mit indlæg fra 04.07.02 kl. 06:51

--
Med venlig hilsen / Best regards
Henrik, Aalborg (DK)

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 08-07-02 07:19

> [...]
> we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and
> listening to repetitive electronic music."

*host* Marcus Brigstocke (engelsk komiker, http://www.marcusbrigstocke.com),
2001 (evt. 2000?)

Carsten Sørensen

Fra : Jens H. Nielsen

Dato : 08-07-02 08:30

On 08/07/02 8:18, in article agbhrv.17c.1@emfakt.com, "Carsten Sørensen"
<lbb8ule8001@sneakemail.com> wrote:

> "Jens H. Nielsen" <Jens@ichiban.dk> wrote in message

> *host* Marcus Brigstocke (engelsk komiker, http://www.marcusbrigstocke.com),
> 2001 (evt. 2000?)
>

> Carsten Sørensen

Det måtte jeg jo lige checke, jeg kan ikke finde noget på at Marcus
Brigstocke har sagt det, dermed ikke sagt at det ikke er rigtigt. Selv om
en løgn bliver sagt flere gange, bliver den jo ikke mere rigtig.

Mvh.
Jens

Denne skulle være rigtig. :)

"You think it's a conspiracy by the networks to put bad shows on TV.
But the shows are bad because that's what people want. It's not like
Windows users don't have any power; I think they are happy with
Windows, and that's an incredibly depressing thought." --Steve Jobs