"THKEYSPY" ??
Fra : Gert Christensen

Dato : 07-07-02 09:47

Kan Mozilla (Som er fuld af spyware) have instaleret et lille program i
"C:/WINDOWS/SYSTEM" ?
("AdAware" fjernede de to andre komponenter)
/Gert

Fra : Alex Holst

Dato : 07-07-02 10:22

Gert Christensen <kat6NOSPAM@email.dk> wrote:
> Kan Mozilla (Som er fuld af spyware) have instaleret et lille program i
> "C:/WINDOWS/SYSTEM" ?

Jeg tror du har misforstaaet TalkBack funktionen; desuden skriver de
alle steder at Mozilla er beregnet paa udviklere, ikke end users.

Fra : Peter Mogensen

Dato : 07-07-02 10:40

Alex Holst wrote:
> [...]

Interessant påstand. Har du et link, der kan underbygge den?

> Jeg tror du har misforstaaet TalkBack funktionen; desuden skriver de
> alle steder at Mozilla er beregnet paa udviklere, ikke end users.

øh.. hvad er der galt med at bruge Mozilla som end-user (ud over at der
ikke er hot-line-support)?

Peter

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-02 21:16

Peter Mogensen wrote:
> øh.. hvad er der galt med at bruge Mozilla som end-user (ud over at der
> ikke er hot-line-support)?

Der er ikke noget galt i at bruge det som end user, men det anbefales at
det er udviklere og testere der bruger Mozilla, da det ikke er et
færdigt stykke software. Du skal i hvert fald ikke bruge daylibuild hvis
du ikke vil risikere fejl. Men man kan sagtens bruge Mozilla 1.0 den
køre fint her og på mange andre maskiner.

René Madsen --- reneZZXQ@schultzconsult.com remove ZZXQ
Schultz Consult --- http://www.schultzconsult.com
Din IT Leverandør --- tlf. 64 73 35 45

Fra : Peter Mogensen

Dato : 07-07-02 21:59

Schultz Consult - [René Madsen] wrote:
> [...]
> du ikke vil risikere fejl. Men man kan sagtens bruge Mozilla 1.0 den
> køre fint her og på mange andre maskiner.

Også her :)
Hmm.. man faktisk har den et par "uhensigtmæssigheder" som 0.9.8 ikke havde.

Peter

Fra : Michael Knudsen

Dato : 07-07-02 17:28

> Jeg tror du har misforstaaet TalkBack funktionen; desuden skriver de
> alle steder at Mozilla er beregnet paa udviklere, ikke end users.

Det lyder sandsynligt. I øvrigt kan den pågældende funktion vist slås
fra/undlades at installeres.

Man burde næsten forwarde indlægget (evt. oversat) til udviklerne og
lade dem få chancen for at komme med et dementi.

Michael.
--
Rumour is information distilled so finely that it can filter through
anything.

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-02 21:12

Michael Knudsen wrote:

> Det lyder sandsynligt. I øvrigt kan den pågældende funktion vist slås
> fra/undlades at installeres.

Det kan det, har lige checkket efter.

> Man burde næsten forwarde indlægget (evt. oversat) til udviklerne og
> lade dem få chancen for at komme med et dementi.

dementi for hvad?

Fra : Michael Knudsen

Dato : 07-07-02 20:04

> Det kan det, har lige checkket efter.

Mente nok jeg havde valgt det fra i går aftes.

> dementi for hvad?

Eksistensen af spyware i Mozilla.

Michael.

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-02 23:10

Michael Knudsen wrote:
> Eksistensen af spyware i Mozilla.

Okay, fint så skal jeg give dig det, der er ikke spyware i Mozilla. så
skal de kompilere det ind i selve programmet og jeg tror ikke på at de
laver om på den kilde kode de har liggende og så den der bliver brugt
til at kompilere den downloadbare udgave.

Har haft hentet koden en del gange og har en kammerat som har
programmeret småting til Mozilla...

Men da Mozilla er OpenSource tror jeg ikke på der er spyware i Mozilla.

Fra : Michael Knudsen

Dato : 07-07-02 21:28

> Men da Mozilla er OpenSource tror jeg ikke på der er spyware i Mozilla.

Jeg er også meget skeptisk. Jeg undrer mig lidt over, hvor denne
misforståelse kan komme fra. Det kan næsten kun være deres
talkback-feature, og de beskriver da så fremragende, hvad den skal
bruges til.

Vi er ved at være OT.

FUT: dk.snak

Michael.

Fra : Gert Christensen

Dato : 12-07-02 08:27

Er der nogen der ved hvad "THKEYSPY.EXE" er ? - Og hvem kan ellers tænkes
at ha´instaleret den ?
/Gert

Gert Christensen <kat6NOSPAM@email.dk> skrev i artiklen
<01c22592$2dd54640$62469dd9@lifebook>...

Fra : Kim S. Poulsen

Dato : 12-07-02 08:47

On Fri, 12 Jul 2002 07:26:43 +0000 (UTC), "Gert Christensen"
<kat6NOSPAM@email.dk> wrote:

>Er der nogen der ved hvad "THKEYSPY.EXE" er ? - Og hvem kan ellers tænkes
>at ha´instaleret den ?
>/Gert

Det er en lydkorts driver.
http://www.soundcard-drivers.com/drivers/49/49992.htm