Tjek dette link drivere til nvidia kort de~
Fra : Chipmand

Dato : 07-07-02 01:05

http://www.omegacorner.com/

Jeg har hentet de drivere der er til XP. Jeg kan kun sige en ting hold
fast når du køre Directx testen ). De drivere sparker sq "bip".
Endelig noget som man kan bruge.

Mvh
Chipmand

Fra : Herbert

Dato : 07-07-02 01:19

> Jeg har hentet de drivere der er til XP. Jeg kan kun sige en ting hold
> fast når du køre Directx testen ). De drivere sparker sq "bip".
> [...]

Tak, for linket. Hvad er det for en "Directx test" du snakker om ? For jeg
kan sq ikke finde nogle i XP

På forhånd tak
Herbert
Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002

Fra : Chipmand

Dato : 07-07-02 09:37

On Sun, 7 Jul 2002 02:19:09 +0200, "Herbert"
<Herbert007@hotmail.com_Remove> wrote:

>Tak, for linket. Hvad er det for en "Directx test" du snakker om ? For jeg
>kan sq ikke finde nogle i XP
>
>På forhånd tak
>Herbert
>__________________________________________
>Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002
>__________________________________________

Tilbehør/systemværktøjer/systemoplysninger
Funktioner/diagnoseværktøjer til directx

mvh
Chipmand

Fra : Kurt Lund

Dato : 07-07-02 10:06

Hej
Jeg har lige prøvet disse driver,
Med driver ver 29.80 får jeg i 3Dmarks 2001 SE 10983
Med de driver du omtaler får jeg kun 10131
Det er et fald der kan mærkes..
Jeg venter til Nvidia kommer med deres ver 30 driver

Kurt

Fra : Carsten Matzon

Dato : 07-07-02 10:44

> Med driver ver 29.80 får jeg i 3Dmarks 2001 SE 10983
> Med de driver du omtaler får jeg kun 10131
> Det er et fald der kan mærkes..

Hmmm.Tror vist ikke helt det passer.Nægter at tro på du kan se/mærke det
drop i virkligheden.At benche er en ting men at game eller whatever er da
noget helt andet...

Carsten

Fra : Lars Christoffersen

Dato : 07-07-02 12:43

> Jeg har hentet de drivere der er til XP. Jeg kan kun sige en ting hold
fast når du køre Directx testen ). De drivere sparker sq "bip".
> Endelig noget som man kan bruge.

Hvad er det lige du mener man kan udlede af de tests. Som jeg kan se får du
intet målbart ud af det.
Du får faktisk kun at vide at der ingen problemer er.
Jeg kan umiddelbart ikke sammenligne 2 drivere på den baggrund.

Lars

Fra : MuffDiver

Dato : 07-07-02 15:08

> [...]
>
> Jeg har hentet de drivere der er til XP. Jeg kan kun sige en ting hold
> fast når du køre Directx testen ). De drivere sparker sq "bip".

Har lige testet med Win98SE på et Asus7700 Geforce2GTS med 3Dmark2001SE
og får samme score som med Nvidia v29.42 så på den kant er der ingen forskel
hos mig..........

Fra : Chipmand

Dato : 07-07-02 15:22

On Sun, 7 Jul 2002 16:07:36 +0200, "MuffDiver"
<muffdiver@santaclan.dk> wrote:

> [...]
>og får samme score som med Nvidia v29.42 så på den kant er der ingen forskel

Det eneste jeg kan siger er at når jeg bruger den som er beskrevet
under systeminfo tidligere er den 4 kant der kommer frem ved at køre
ud af skærmen med de drivere i forhold til Nvidia 29.42 driverne.
Mit kort er et Gforce3 ti 200 128 mb.

mvh
Chipmand

Fra : DWM

Dato : 07-07-02 17:44

> [...]
> under systeminfo tidligere er den 4 kant der kommer frem ved at køre
> ud af skærmen med de drivere i forhold til Nvidia 29.42 driverne.

Prøv et ordenligt benchmark program og se hvad der så sker.

/Kenneth Iversen

How to Remove Linux and Install Windows 2000 or Windows NT:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q247/8/04.asp

Fra : M@ds

Dato : 07-07-02 18:44

Hvis ikke driverne kører bedre end Nvidia's, så læg lige mærke til dette på
siden:

Let me warn you of something before you download:
THESE DRIVERS ARE SLOWER THAN NVIDIA ORIGINALS!!!

Why?
Because the where made with QUALITY in mind, not speed. The speed hit will
not be too high, from 1 to 8 FPS slower at most, but it could be higher in
cards with 32MB of RAM or less, haven't tested but it should since the
quality settings take a hit in FILL RATE, that's why it needs 64MB or more.
For those of you who don't mind about the hit you are welcome to try them, I
do care more about image quality than speed, since the nvidia cards are
powerfull I don't think anybody would mind if Quake 3 runs at 98FPS with
more quality than 104FPS with default quality.
These drivers where made as an "alternative" to anisotropic filtering, since
enabling aniso would cause a MAJOR drop in performance, but with these
drivers you WILL HAVE the same effect of aniso, but without the speed
penalty. Also, the textures look A LOT better when FSAA is enabled, not
blurred like before.

-m

Fra : Michael Bach

Dato : 11-07-02 09:22

"DWM" <no.valid.email.address@for.you.duh> wrote in message
> "Chipmand" <chipmand@nospam.dk> skrev i en meddelelse

Ja,den lader vi lige stå et øjeblik.

Men det er sikkert rigtigt :)

Mvh Michael Bach.

Fra : M.Kay

Dato : 07-07-02 19:39

I know it's awful, but Chipmand wrote to everybody in
dk.edb.hardware.grafikkort saying:

<snip>

Gider du oversætte til dansk?

--
MKay - mkay[a]mail.dk

- If we stop voting, will they all go away? -

Fra : Søren

Dato : 08-07-02 08:42

Som udvikleren selv gør opmærksom på siten så sparker driverne ikke røv med
hensyn til hastighed.
Det jeg kan se er at farver og konturer bliver mere skarpe, så det er en
smags sag. MEN til gengæld har jeg opdaget at min computer flere gange er
gået ned når jeg skulle browse en webside !!!???? Så jeg er gået tilbage
til Nvidia's oprindelige 29.42

Søren