Honda Nature Adventures - SKAGEN - Wromm :~
Fra : Lasse Madsen

Dato : 07-07-02 00:14

Så er den gal igen !

Så fik hondaen lige en refill olie, noget dæk spray, benzin og et enkelt
spark eller to og så satte mig og en kammerat på vej mod nye honda
inspirerede eventyr denne gang i storbyen Skagen ...

Alt gik fint ... vejret var bare iorden... humøret var iorden ... (og jeg
ville gerne sige at hondaen var iorden - men så lyver jeg)

Inden vi tog til skagen bestemte vi os for at cruise lidt rundt omkring
Kilden/Ravnshøj/Frederikshavn...
og så en masse "bambier" (kan ikke liiige huske hvad de hedder de tingester)

Se billederne her:

http://212.242.218.104/honda%20adventure%20skagen/honda_0095.JPG
- honda og tingesterne

http://212.242.218.104/honda%20adventure%20skagen/honda_0096.JPG
- tingesterne

http://212.242.218.104/honda%20adventure%20skagen/honda_0097.JPG
- tingesterne igen
http://212.242.218.104/honda%20adventure%20skagen/honda_0098.JPG
- honda i flot natur :)

http://212.242.218.104/honda%20adventure%20skagen/honda_0099.JPG
- Igen
http://212.242.218.104/honda%20adventure%20skagen/honda_0099.JPG
- Igen
http://212.242.218.104/honda%20adventure%20skagen/honda_0073.JPG
- ville være et godt salgs bilde

http://212.242.218.104/honda%20adventure%20skagen/honda_0074.JPG
- Frederikshavn bynight.. det er sgu mærkeligt at blitzen ikke kunne gøre
det bedre :)

http://212.242.218.104/honda%20adventure%20skagen/honda_0075.JPG
- igen

http://212.242.218.104/honda%20adventure%20skagen/honda_0077.JPG
- Honda og et antik fyrtårn

http://212.242.218.104/honda%20adventure%20skagen/honda_0078.JPG
- igen

http://212.242.218.104/honda%20adventure%20skagen/honda_0079.JPG
- stort fyrtårn ... i brug endda

http://212.242.218.104/honda%20adventure%20skagen/honda_0080.JPG
- giver en højdeskæk eller mindreværdskomplexer ?

http://212.242.218.104/honda%20adventure%20skagen/honda_0081.JPG
- øhh og til de rap kæftede så er det er ikke hondaen der er fra 1858

http://212.242.218.104/honda%20adventure%20skagen/honda_0083.JPG
http://212.242.218.104/honda%20adventure%20skagen/honda_0082.JPG
- Det vil vi rockere skide på ...

http://212.242.218.104/honda%20adventure%20skagen/honda_0086.JPG
- Til dem der ikke ANER hvor i verden vi er så se her ! !

http://212.242.218.104/honda%20adventure%20skagen/honda_0087.JPG
- Hmm de siger godt nok at den er tilsandet .... men det syntes ikke rigtigt
sådan ...

http://212.242.218.104/honda%20adventure%20skagen/honda_0089.JPG
http://212.242.218.104/honda%20adventure%20skagen/honda_0088.JPG
http://212.242.218.104/honda%20adventure%20skagen/honda_0090.JPG
http://212.242.218.104/honda%20adventure%20skagen/honda_0091.JPG
http://212.242.218.104/honda%20adventure%20skagen/honda_0092.JPG
http://212.242.218.104/honda%20adventure%20skagen/honda_0094.JPG
- Honda og den tilsandede kirke

http://212.242.218.104/honda%20adventure%20skagen/honda_0093.JPG
- HONDA PÅ OFFROAD ! i den vilde jungle ....

ADVARSEL !
Ham den flotte meget attraktive fyr på billederne iført et blå outfit er mig
så nu ved i hvem i skal passe på i trafikken

Hondaen formåede at smide de 2L olie ud af motoren på den lille 100km tur
.... men det var pengene værd ...

M.v.h.
L. Madsen

Fra : Gundersen

Dato : 07-07-02 02:05

Hejsa

> og så en masse "bambier" (kan ikke liiige huske hvad de hedder de tingester)

Hmm.... Rensdyr? .... Hjorte nok nærmere.......

Fed billede serie!

> Hondaen formåede at smide de 2L olie ud af motoren på den lille 100km tur

> ... men det var pengene værd ...

Hmm.... Og jeg synes min bruger olie!..... (1l pr 1000km)

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Lasse Madsen

Dato : 07-07-02 13:34

Hej Emil !

> Hmm.... Rensdyr? .... Hjorte nok nærmere.......
hehe !
Nårj ja ...

> Fed billede serie!
Alle billeder med hondaen er fede

> Hmm.... Og jeg synes min bruger olie!..... (1l pr 1000km)
Hvis du læser mit andet indlæg: Honda ... Wromm... sprøjt ... vil du finde
ud af at min motor er utæt og sprøjter olie ud af siden i takt med stemplet
.... detfor overfyldte jeg den også inden jeg tog afsted og derfor har den
sådan et stort olie forbrug :o/

M.v.h.
l. Madsen

Fra : Gundersen

Dato : 07-07-02 21:18

Hejsa

> Alle billeder med hondaen er fede

hehe....

> [...]
> ... detfor overfyldte jeg den også inden jeg tog afsted og derfor har den

Det har jeg skam læst... :) Men det var nu bare forsjov jeg skrev det!

Mvh emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Armand

Dato : 08-07-02 15:34

Lasse Madsen <Lasse.madsen@elektronik.dk> skrev i en

> hehe ! Nårj ja ...

Ja, man må lide at blive udsat for bagklogskab, når man nu ikke selv
turde skrive: "bambi'er"!

--
Armand.