Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
??? Nikon COOLPIX 2500 eller Canon IXUS V~
Fra : JB.

Dato : 06-07-02 22:08

Hej.

Står og skal til at købe digi...........

Hvilket skal jeg vælge ??????

PÅ FORHÅND TAK.

JB

Fra : Erik

Dato : 06-07-02 23:32

> Står og skal til at købe digi...........
>
> Hvilket skal jeg vælge ??????

Du skal vælge Ixus V2 fordi jeg har en Ixus - nej
lige et øjeblik - min kammerat som har en Nikon siger
at du skal vælge et Nikon.
Hvis du hellere vil vælge efter fakta skal du sammenligne
her:
http://www.dpreview.com/reviews/sidebyside.asp

Mvh
Erik

Fra : JB.

Dato : 07-07-02 17:35

Jo tak.......men på den hjemmeside skriver de jo ikke f.eks at Ixus V2 har
problemer med skarheden ( se også andet sted her i NG ) , så jeg vil gerne
have at vide fra folk der har det ene elller det andet kamara, evt. folk der
har teste dem begge ???

Fra : Erik

Dato : 07-07-02 21:51

"JB." <h8722@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> have at vide fra folk der har det ene elller det andet kamara, evt. folk

Ikke helt korrekt hvis du kikker under forums

http://www.dpreview.com/forums/forum.asp?forum=1000

Kik i grupperne Canon talk og Nikon talk, der omtales alle de problemer
der måtte være med de forskellige modeller, flowet er meget større
end i denne gruppe, det er det du skal følge hvis du vil have grundlag
for at træffe det rigtige valg.
Jeg har selv brugt siden med sammenligning af kameraer og grupperne til
at vælge mit køb af en Ixus standart og en G2'er.

Mvh
Erik

Fra : JB.

Dato : 08-07-02 17:34

jeg vil gerne høre fra dansker der har et af disse kamara. :-/