Kan min iMac tage en sovepille?
Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 13-02-01 19:48

Hej allesammen. Jeg har hørt noget om et problem der gjorde at iMac og
iBook ikke ville vågne fra deres vågeblus. Jeg havde dog ikke oplevet
noget til dette problem indtil en dag da jeg spillede Quake 2 over
nettet og forlod min computer da jeg skulle spise. Da jeg kom tilbage
var min skærm sort (hvilket ikke er underligt da jeg har indstilt den
til at gå på vågeblus) men da jeg trykkede på space skete der ikke
noget, jeg trykkede på alle knapper samt musen men stadig intet svar fra
min iMac. Jeg kunne dog høre at spillet kørte i baggrunden og jeg kunne
fint styre og skyde osv. men jeg så ikke noget på min skærm. Jeg har
ikke installeret noget nyt for nyligt så mit spørgsmål lyder: kan min
iMac tage en sovepille? eller er der nogen der måske har en mere
naturlig forklaring? Jeg kan også bare installere insomnia igen men så
kan min comp jo ikke bruge vågeblus...

Mark

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 14-02-01 10:14

Mark S. Rasmussen <mark@tv.dk> wrote:

> [...]
> iMac tage en sovepille? eller er der nogen der måske har en mere
> naturlig forklaring? Jeg kan også bare installere insomnia igen men så

Mark rolig nu med de Prosac eller ecstacy piller )

Det er et velkendt problem med nogle iMac'er - jeg mener kun at
problemet er udtalt ved OS 9.04.

Selvom du kigger på Apples site, er der ingen hjælp at hente. Weird ?

På den anden side er det jo meget syret at spille Quake 2 uden billeder
- det giver da helt nye muligheder.............

--
Ciao Jesper

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 14-02-01 17:53

> På den anden side er det jo meget syret at spille Quake 2 uden billeder
> - det giver da helt nye muligheder.............

Den er ellers allerede afprøvet i Unreal (darkmach)

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Rigtige mænd tager ikke backup!

Fra : Ben Knudsen /NNFBEN

Dato : 14-02-01 10:02

mark@tv.dk,Ny-Internet writes:
>kan min
>iMac tage en sovepille? eller er der nogen der måske har en mere
>naturlig forklaring? Jeg kan også bare installere insomnia igen men så
>kan min comp jo ikke bruge vågeblus...

Vågeblus+spil har aldrig været den fede cocktail. Hvis du ikke har oplevet
vågeblus-problemer med andre programmer, tror jeg bare du skal leve med at
slå automatisk vågeblus fra, når du spiller

Mvh Ben