29 år Single gut - nogle ferie ideer??
Fra : Ian Rosenfeldt

Dato : 06-07-02 20:57

Hej NG,

Jeg blev single for nogle måneder siden, og nu er det ferietid. Vil gerne ud
og rejse, men ved ikke om det er så fedt at rejse alene. Hvis det endeligt
skulle være at jeg tog afsted alene skulle det måske være et sted hvor man
finder andre "unge" singler. Dating tur eller lign er jeg ikke interesseret
i. Noget i retning af dykke, aktiv ferie, mm.

Er der nogen der har nogle gode forslag - eller evt. forslag til hvor jeg
finder nogen ligesom mig der ikke er så vilde med at rejse alene??

På forhånd tak,

P.s. Jeg har forhørt mine venner, men der er ingen der har mulighed for at
rejse.

Fra : Jebir

Dato : 06-07-02 21:30

http://www.backpacker.dk/default.asp

- Der kan du finde andre som søger rejsepartnere til stort set alle
rejsemål.

Mikkel Skou

Fra : Martin Liversage

Dato : 08-07-02 16:10

"Ian Rosenfeldt" <ian_r@jubiimail.dk> wrote in message
> [...]
> sted hvor man finder andre "unge" singler. Dating tur eller lign er jeg
> ikke interesseret i. Noget i retning af dykke, aktiv ferie, mm.

Har du overvejet international arbejdslejr? Lyder måske ikke som ferie, men
jeg tror at det er sjovt, spændende og du bliver i hvert fald ikke overladt
til dig selv. Mellemfolkeligt Samvirke er én af flere formidlere. Se her:
http://www.mstravels.dk/map_ferien.htm, men jeg tror også at der er andre
organisationer som formidler den slags ture.

--
Martin

Fra : Anders Bjerregaard

Dato : 09-07-02 19:53

Hej Ian

Vi er et to gutter der sidder i samme situation som dig.

Det vi gør er at pakke bilen og så kører vi syd på - og så må vejen føre os
derhen, hvor der sker noget og hvor de søde piger er

Anders

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 09-07-02 20:43

Hej Ian,

Jeg var på "single-ferie" i Egypten i Januar som backpacker. Først til Cairo
for at se pyramiderne, så til Luxor for at se templer og så til Hurghada
ved rødehavet for at dykke.

Normalt rejser jeg med venner, men denne gang rejste jeg alene og det var en
ny og spændende oplevelse. Jeg mødte hele tiden nye mennesker som ville
snakke (også søde piger) og kunne sagtens have brugt længere tid. Jeg havde
kun tre dage i Hurghada og fandt først byen kedelig, men efter at have været
ude med en dykkerbåd nogle gange, mødte jeg som regel flere af dem jeg havde
dykket med om aftenen i baren. Stille og fredelig ferie. Jeg kan anbefale
hotel "Four seasons" og dykkerfirmaet bagved hotellet, de er meget
professionelle (læs; stor fokus sikkerhed og udstyr der er i orden) du kan
prutte prisen ned til 10 egyptiske pund pr nat (20kr) og en bådtur med to
dyk og komplet udstyr koster ca 40USD dvs ca 340 danske (billigere hvis du
bestiller flere dage i træk).

(jeg har billeder dykkene på http://www.jesperpedersen.dk/2002egypten/)

Nåmmen det var jo måske lidt for konkret til dig - men ellers kan du bare
maile mig hvis du har spørgsmål (check eventuelt også dk.fritid.dykning) ?

Ha' en go ferie !-)

Fra : Ian Rosenfeldt

Dato : 18-07-02 20:03

Tak for alle jeres henvendelser og gode ideer!!.

Ian

Fra : Morten Pedersen

Dato : 19-07-02 00:38

Ja, Jesper, det lyder fantastisk med Ægypten. Godt man ikke var med

Mvh
Morten