Vedr. Paparazzi Purge i GTA 3 på Ø 2
Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 06-07-02 20:21

Se emne.
Er det virkelig ikke muligt at skyde "paparazzien" fra land. Det virker sgu
for opstyltet. Jeg nægter at bruge båden.
(I øvrigt elendigt hvis man kun kan bruge den fremgangsmåde). Ellers
´hvilken fremgangsmåde (suk!) er bedst så.

mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 06-07-02 21:53

Rasmus Bertelsen skrev:

> Se emne.

Nej, en klog skribent formulerer en passende kort overskrift og skriver
det fulde spørgsmål i brødteksten.

> Er det virkelig ikke muligt at skyde "paparazzien" fra land.

Åbenbart ikke. Jeg har også forsøgt - primært med sniperen, men til
ingen nytte.

> Det virker sgu for opstyltet.

Ja, det ville være noget nemmere på den måde, og der er jo ikke nogen
logisk forhindring for, at man kunne pløkke ham fra land. Men sådan er
det flere steder i spillet, synes jeg. Ærgerligt.

> Jeg nægter at bruge båden.

Der er desværre ingen vej uden om. Men det er jo stadig en nem mission.
Husk, at båden har indbygget maskingevær, så han er hurtigt banket ned

Mvh. Peter
"I've been shot, stabbed, electricuted, hung, ran over, and burnt....I
am a god."

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 07-07-02 09:26

"Peter Bjerre Rosa" <peter@filmsvar.dk> skrev i en meddelelse
> Der er desværre ingen vej uden om. Men det er jo stadig en nem mission.
> Husk, at båden har indbygget maskingevær, så han er hurtigt banket ned

Hvordan i alverden kommer man ud ad båden igen?? Da missionen var fuldført
hoppede jeg ud ad båden
ved kajen, men hoppede for langt og døde. (Endnu katastrofe-design i
spillet) Hvorfor i alverden kan man
ikke bruge F-tasten til at komme ud igen?

mvh,
Rasmus B

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 07-07-02 12:27

Rasmus Bertelsen skrev:

> Hvordan i alverden kommer man ud ad båden igen?? Da
> missionen var fuldført hoppede jeg ud ad båden ved kajen,
> men hoppede for langt og døde.

Hehe, ja, det har jeg også prøvet et par gange nu. Du skal selvfølgelig
sørge for at parkere tæt land, så hoppet ikke bliver så langt. Jeg
plejer at tonse ind over land med båden, og så er der ingen problemer.

--
Mvh. Peter
"Autonome robotter er ikke ligesom os andre. De kan tænke selv."

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 08-07-02 08:19

"Peter Bjerre Rosa" <peter@filmsvar.dk> skrev i en meddelelse
for langt og døde.

> Hehe, ja, det har jeg også prøvet et par gange nu. Du skal selvfølgelig
> sørge for at parkere tæt land, så hoppet ikke bliver så langt. Jeg
> plejer at tonse ind over land med båden, og så er der ingen problemer.

Endelig fik jeg løst det. Tak for hjælpen.

mvh,
Rasmus B