Hvad hedder denne her film?
Fra : Klaus Petersen

Dato : 06-07-02 19:47

Hej NG.

Det er en relativ ny film (fra 1980+). Den handler om en mand, der styrer
fly trafik. Han har
engang lavet en fejl, hvor en masse mennesker døde. Jeg husker en replik som
"209 souls on board". Så er det noget med han bliver mobbet da han prøver at
komme
tilbage til tårnet.

Kender i den?

Klaus.

Fra : Jakob Madsen

Dato : 06-07-02 20:41

> [...]
som
> "209 souls on board". Så er det noget med han bliver mobbet da han prøver

Det kunne godt lyde lidt som Ground Control:
http://us.imdb.com/Title?0137799

--
mvh:// Jakob Madsen
mail:// jakob@zoidberg.dk