Bøsser udvikler ny leg, uden at "række liv~
Fra : Bo Warming

Dato : 06-07-02 18:49

Bøsser udvikler ny leg, uden at "række livets fakkel videre"
I den fremragende ny film "Klassefesten" ser man en bøsset mandestripper som
helt.

Der er grund til at se på homosexuelle som lige så samfundsgavnlige som de
der "hindrer vor arts uddøen".

Robotter betyder, at intet samfund idag mangler fødsler - indvandring
undskyldes med, at der mangles hænder, men det er løgn.

Hetero'er har derfor ingen grund til at blære sig som bedre end enlige eller
homo'er.

Det mangles ikke børn, samfundsmæssigt set.

Børn er hobby, for dem der vil bruge deres penge til DET.

MER OM DEN ANBEFALELSESVÆRDIGE FILM

"Klassefesten" - svensk lyst-realisme

Mine børn og jeg var enige om, at det er årets bedste film. Man er opslugt,
underholdt, moret og der er psykologiske problemstillinger at tænke over,
analysere, debattere.

En familiefar inviteres til genforeningsfest med sin gamle
niende-klasse i et Stockholm-villakvarter og brænder sammen med sin flirt
fra dengang og bliver skilt

De onde, der mobbede i skoletiden, mobber igen, for sådan er livet, og man
forlystes jo godt, når man identificerer sig med en sympatisk anti-helt, og
skurkene ikke får et ben til jorden.

Vær dig selv, og vov at tage risiko, er de ikke særlig fornyende budskaber,
men det er som HC Ancersen og Olsen Banden - der er både noget for "
biblioteket og bageriet".

At give max point, fem *' er der al grund til. Det er jo ikke
hver dag man er til den dybe, sophistikerede, intellektuelle og filosofiske
rebus-løsning

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46