Kvinders glæde ved overgreb
Fra : Bo Warming

Dato : 06-07-02 18:45

Kvinders glæde ved overgreb

Vi opdrages til at "det er fint at være offer". Pædofil og voldtægtsdebat
flyder over i medynk og tilsværtning af de "kriminelle", hvis ondskab
overdrives. Vi er jo alle både onde og gode, og der skal to til en
forførelse.

Og de fleste voldtægter er forførelser - hvor kvinden siden lyver om større
ufrivillighed end sandt er.

Som en test greb jeg om min datters bagdel i sjov, og hun reagerede ophidset
og fordømmende, men klart med glæde over at være offer og have noget på mig.
Og surhed, da det blev tydeligt, at der ikke skete noget seriøst, og
broderen var vidne i lokalet, til at hun blot var blevet fuppet til at vise
sit sande ansigt - kvindelig uærlighed (som selvfølgelig ikke kan bebrejdes
en teenager, der jo er helt i lommen på tidsåndens dømmesyge).

Jeg brugte hende som testobjekt - og vi blev begge klogere. Og vi fik noget
praktisk at diskutere .- i forlængelse af film vi så sammen i ferien.

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : peter jensen

Dato : 13-07-02 21:39

Bo Warming <Bo.Warming@spamfilter.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:y0GV8.7488$I52.212702@news010.worldonline.dk...
> Kvinders glæde ved overgreb
>

> Vi opdrages til at "det er fint at være offer". Pædofil og voldtægtsdebat
> flyder over i medynk og tilsværtning af de "kriminelle", hvis ondskab
> overdrives.

Det handler vist først og fremmest om de meen barnet beviseligt får. Om det
defineres som ondskab eller ej er vist ligegyldigt.