Træf på Toppen
Fra : Peter J

Dato : 06-07-02 18:02

Hvem kommer ?

Kan vi finde på noget smart, så vi evt. kan kende hinanden ?

Peter
CBR 1000 F

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 06-07-02 18:31

Kommer i hvertfald

Galten mc.. Så må vi se om vi kan tage pokalen for største klub indland for
3 år i træk. hehe

Brian W.

Fra : Per Emborg

Dato : 06-07-02 20:13

Og hvor mange klubber slår i jer sammen med i år :))
Elgene og hvem mere
Men vi ses da deroppe
Skanderborg MC Klub

Per Emborg
mail@kvikkerten.dk

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 06-07-02 21:56

Hov hov *gg* vi har skam kun egne medlemmer med... Elgene skriver sig ind
som elge.. hvis de ikke gør, er det vel ikke vores skyld. *gg*....Sporer man
lidt jalouxi? *ggg*.

Men ja vi ses da deroppe. uhh jeg glæder mig. var faktisk til globryllup
idag. En af elgene blev gift og vi stilede og údenfor kirken med hjelmen
hævet i strakt arm, og mc´er linet op ned til limo´en.... og masser af ris
*ggg*

BRian W. signing of tonight... about to hit the city all night long.

Fra : Gundersen

Dato : 06-07-02 18:36

Hejsa

> Hvem kommer ?

Hvor er det?

> Kan vi finde på noget smart, så vi evt. kan kende hinanden ?

Nummerplade Rammer! (kunne ikke lade være)

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Jens U

Dato : 06-07-02 19:49

Gundersen skrev ...

www.mc-scavenius.dk

> Nummerplade Rammer! (kunne ikke lade være)

Hvorfor ikke, jeg har haft en monteret på mc'en siden d.16-05-1999
Da Jeppe satte dem i omløb for første gang.

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@e-box.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 06-07-02 19:12

hvor, hvornår?!
- misser jeg nu noget?!

/Kristoffer

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 06-07-02 20:15

Jebs det gør du, hvis du ikke tager afsted i weekenden til skagen...
Danmarks største træf

Brian W.

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 07-07-02 11:14

Hmn,.. det må jeg lige se om jeg ikke kan afsætte en dags tid til.

Mvh
Kristoffer

Fra : mc

Dato : 07-07-02 12:34

> Hmn,.. det må jeg lige se om jeg ikke kan afsætte en dags tid til.

Øøøøøøh, en dag... det kan som regel ikke gøre det når vi taler trøf på
tappen...

Steen
CB1100F ( 85 ) Street Fighter Style

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 07-07-02 12:42

Oh. hmn, skidt, for jeg kommer hjem fra ferie fredag og skal så videre
allerede mandag.. - uhm, nå, ja, er der nogen der ruller derop lørdag fra
århus ?

Mvh
Kristoffer

Fra : Peter J

Dato : 07-07-02 19:37

> [...]
> Oh. hmn, skidt, for jeg kommer hjem fra ferie fredag og skal så videre
> allerede mandag.. - uhm, nå, ja, er der nogen der ruller derop lørdag fra

Nææ, jeg kører derop onsdag og hjem (Rønde v. Århus) igen lørdag eller
søndag

Peter
CBR 1K

Fra : RacingBabe

Dato : 09-07-02 08:27

> Oh. hmn, skidt, for jeg kommer hjem fra ferie fredag og skal så videre
> allerede mandag.. - uhm, nå, ja, er der nogen der ruller derop lørdag fra
> [...]
-----------
Hvis planen holder og jeg kan komme afsted, kører jeg fra Århus lørdag.
Nærmere besked senere.

--
Jeanne Maria Fjorback
SV650S

www.mc-logo.dk
www.fjorback.dk

Fra : m.grewy

Dato : 06-07-02 21:34

"Peter J" <Peter_Laila@@Get2net.dk> wrote in message
> Hvem kommer ?
>
> Kan vi finde på noget smart, så vi evt. kan kende hinanden ?

Jeg kommer.
Jeg kender da efterhånden flere herinde fra
Og jeg er ham der er fuld :)

Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 06-07-02 22:22

m.grewy wrote:

> Jeg kommer.
> Jeg kender da efterhånden flere herinde fra
> Og jeg er ham der er fuld :)

Har mc-chaufførerne en lejr deroppe eller hvordan?

Hmm, det kunne jo egentlig være sjovt nok at få hilst på nogle dfm'ere man
ikke kender i forvejen (ikke at der er noget i vejen med dem :).
Men kendetegn... Hmmm.. sort læbestift, netundertrøje og kort nederdel
Ok, måske er det kun mig der er til den slags
Hmmm, hvad så.... hmmmm.... jeg tror sgu jeg smutter ned til fotohandleren
og får lavet mig en dfm t-shirt eller to
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : m.grewy

Dato : 06-07-02 22:32

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message

> Har mc-chaufførerne en lejr deroppe eller hvordan?

Lejr og lejr det er så meget sagt men vi er da nogle stykker der kommer
derop.
Og palle kommer måske om fredagen eller det gør han jeg skal bare lige
overtale ham :)

Michael

Fra : mc

Dato : 07-07-02 12:37

> Hvem kommer ?

Jeg kommer klart til dette fede træf, kører afsted fredag morgen kl. 0600

Vi ses sikkert der oppe... )

Steen
CB1100F ( 85 ) Street Fighter Style

Ps.. Virkelig fin vejr udsigt for træf perioden )))) dejligt...

Fra : Hans Erik ;) www.amc~

Dato : 07-07-02 18:44

Os fra AROS MCK kommer naturligvis også!

Glæder os til at møde jer! (lad os nu gøre et ihærdigt (ædru forsøg i
år!?

Godt træf til alle!

AROS hilsen
Hans Erik :)