prg. til mp3??
Fra : -=Michael=-

Dato : 06-07-02 15:36

er der nogle der ved hvor jeg kan finde et ala. winamp hvor der er en
playliste hvor de forskellige nummer bliver fadet over hianden så der ikke
kommer noget stilhed imellem nummerne ??

hilsen
michael

Fra : -V-

Dato : 06-07-02 16:35

"-=Michael=-" <michael@vvs.dk-nospam> skrev i en meddelelse
> er der nogle der ved hvor jeg kan finde et ala. winamp hvor der er en
> playliste hvor de forskellige nummer bliver fadet over hianden så der ikke
> kommer noget stilhed imellem nummerne ??

HP lavede for ikke så lang tid siden et program, som kunne lidt af hvert.
Mener at det hed DJman eller no'e. Skal lige finde ud af noget mere.

-V-

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 06-07-02 16:43

-=Michael=- wrote:
> er der nogle der ved hvor jeg kan finde et ala. winamp hvor der er en
> playliste hvor de forskellige nummer bliver fadet over hianden så der
> ikke kommer noget stilhed imellem nummerne ??

Brug et crossfade plugin til Winamp.

--
Jakob Møbjerg Nielsen | "Five exclamation marks, the
jakob@dataloger.dk | sure sign of an insane mind."

Fra : Lars B.

Dato : 06-07-02 19:15

In article <ag6v8o$5h9$1@news.cybercity.dk>, michael@vvs.dk-nospam
says...
> [...]
> playliste hvor de forskellige nummer bliver fadet over hianden så der ikke
> kommer noget stilhed imellem nummerne ??

Du kunne bare downloade plugin'et :sqrSoft Avanced Crossfading fra
wimamp.com

Der er en masse muligheder for hvordan crossfadningen skal foregå. Jeg
bruger det selv, og er mægtigt fornøjet over det

--

Lars B
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : -=Michael=-

Dato : 07-07-02 09:06

kanont takker for hjælpen allesammen .. men .. hvordan kan jeg vælge
forskellige mp3 sange som den tilføjer listen istedet for at af spille den
med det sammen .. jeg kunne få den gamle til dety 2.78,men jeg kan ikke få
ver. 2.80 til det er det bare mig??

michael

Fra : Lars Stokholm

Dato : 07-07-02 12:12

In dk.kultur.musik, -=Michael=- wrote:

> [...]
>med det sammen .. jeg kunne få den gamle til dety 2.78,men jeg kan ikke få

Jeg er ikke sikker på hvad du mener (?) Taler du om et plug-in? Så
skulle det da også gerne virke i 2.80. Hvis ikke det er et plug-in, så
fungerer 2.80 på samme måde som 2.78. Du skulle derfor gerne kunne
opnå det du vil på samme måde i den nye version. Du må lige uddybe
lidt :)

--
Lars Stokholm

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 07-07-02 13:35

-=Michael=- wrote:
> [...]
> spille den med det sammen .. jeg kunne få den gamle til dety 2.78,men
> jeg kan ikke få ver. 2.80 til det er det bare mig??

Højreklik -> "Enqueue in Winamp"

Fra : Kasper Aae

Dato : 08-07-02 00:25

On Sun, 7 Jul 2002 10:05:47 +0200, "-=Michael=-"
<michael@vvs.dk-nospam> wrote:

> [...]
>med det sammen .. jeg kunne få den gamle til dety 2.78,men jeg kan ikke få

Gå ind i Winamp Preferences -> Setup -> File Types og sæt flueben i
"Enqueue as default action", så bliver filer du dobbeltklikker på
føjet til listen i stedet for at blive afspillet med det samme.

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 08-07-02 00:50

-=Michael=- wrote:
> [...]
> spille den med det sammen .. jeg kunne få den gamle til dety 2.78,men
> jeg kan ikke få ver. 2.80 til det er det bare mig??

Det er bare dig. Du skal højreklikke på din lydfil og vælge "enqueue".

-Sune

Fra : Lars Stokholm

Dato : 06-07-02 19:34

> [...]

>playliste hvor de forskellige nummer bliver fadet over hianden så der ikke
>kommer noget stilhed imellem nummerne ??

Faktisk indeholder Winamp 2.80 (måske også den tidligere 2.79), som er
den nyeste version, sit helt eget crossfading plug-in. Nemlig
"Crossfading DirectSound output". Du skal nok bare opdatere Winamp

--
Lars Stokholm

Fra : Claus Jungersen

Dato : 07-07-02 06:23

> [...]
> playliste hvor de forskellige nummer bliver fadet over hianden så der ikke
> kommer noget stilhed imellem nummerne ??

Et program der lave et pefekt mp3-mix kan hentes på download.com - det
hedder "MixMeister" og giver dig mange muligheder for at lave et glidende og
flot programmeret mix. Det kan udover alm. crossfading også tilpasse tempoet
og volumen på dine tracks, og det er alt sammen ganske automatisk (med
mulighed for manuel indstilling).

Sincerly,
Claus Jungersen

www.electraum.com - my dynamic mp3-compilation
www.kunstner5.tk - my own tracks

Fra : Jacob E.

Dato : 07-07-02 22:29

Jeg kan varmt anbefale OtsJuke. Find crack på HastaLavista... baby.

Jacob Ekstrøm