Basketball
Fra : pusmand

Dato : 06-07-02 13:56

Hvor højt skal en basketkurvs kant være over jorden? Det er én, der skal
være hjemme i haven.
Hilsen

Fra : Grethe / Sportslex

Dato : 06-07-02 15:42

"pusmand" skrev i en meddelelse ...
> Hvor højt skal en basketkurvs kant være over jorden?
> Det er én, der skal være hjemme i haven.

Citat fra Sportslex: "Kurven er 45 cm i diameter og har øverste
kant 3,05 m over gulvet". Og dermed 3,05 m over jorden i dit
tilfælde.

God fornøjelse med projektet!

--
Bedste hilsner Grethe
Homepage: http://www.sportslex.com/

Fra : Neiklot

Dato : 06-07-02 16:53

"Grethe / Sportslex" <grethe_anaeusNOspam@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Homepage: http://www.sportslex.com/
> Dybdegående viden til fysisk aktive mennesker med
> interesse for sport, bjergvandring og skiløb.

Haha Grethe, jeg vandt med 5 minutter og jeg er ikke engang involveret i
Sportslex

Fra : Grethe / Sportslex

Dato : 06-07-02 19:44

"Neiklot" skrev i en meddelelse...

> Haha Grethe, jeg vandt med 5 minutter og jeg er
> ikke engang involveret i Sportslex

Jamen, jamen, hvad skal jeg dog sige... andet end tillykke med
sejren! Nogen gange er der altså mere mellem himmel og jord end
luft... Skal vi kalde det cyberspace?

Men du (og også andre) skal da være mere end velkommen til at
blive involveret i Sportslex. Der er altid plads til rettelser,
udvidelser, opdateringer, nyskabelser, tilføjelser, redigeringer
etc. etc. Desværre er der ikke penge i foretagendet, det er ren
filantropi at arbejde med. Men det er sjovt!

Fra : pusmand

Dato : 08-07-02 06:50

Mange tak skal I ha.

Fra : Neiklot

Dato : 06-07-02 15:36

"pusmand" <pusmand@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor højt skal en basketkurvs kant være over jorden? Det er én, der skal
> være hjemme i haven.
> Hilsen

Hej Pusmand,
Sportslex http://www.sportslex.dk/dk/a/1/basketball.htm siger 3,05 meter