Newbie spørgsmål
Fra : Henrik Borcher

Dato : 06-07-02 12:28

Hejsa

Jeg blev beordret af min far på, at bruge min sommerferie på at lave en
hjemmeside samt finde ud af hvorfor man sætter en mailserver op. Er der en
nem måde at opsætte en sådan en, og hvilke programmer skal jeg bruge?

Idéen er, at der på denne server skal være 1500 mail-adresser som skal
modtage nyhedsbreve og tilbud et par gange om måneden! Såfremt det kunne
lade sig gøre, skal den også bruges om firmaets mailserver i den forstand,
at samtlige ansatte henter sin mail herfra og sorteret til rette person!

--
Med Venlig Hilsen
Henrik Borcher

Fra : Morten Fjendbo

Dato : 08-07-02 09:05

Ta et kik på SME/e-smith Server.. den har det hele.. Mail, VPN, DHCP, HTTP,
DNS, Samba/File server, FTP, + en _masse_ andet.. og alt hva du skal bruge
er en browser for at config. den.

http://www.e-smith.org

--
Mvh Morten F.