Maleklemmen
Fra : Shadow

Dato : 06-07-02 09:31

Helloooo

Er der malerklemme meeting imorgen og hvis der er, hvornår er det så lige
det plejer
at i mødes på Malerklemmen

mvh
witten

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 06-07-02 11:08

> Er der malerklemme meeting imorgen og hvis der er, hvornår er det så lige
> det plejer
> at i mødes på Malerklemmen

Mellem 12 og 14 er der nok flest. Lad os blot håbe vejret er godt

Fra : Jens Blaabjerg

Dato : 06-07-02 11:32

"Shadow" <witten@privat.tele.dk> wrote in message
> Helloooo
>
> Er der malerklemme meeting imorgen og hvis der er, hvornår er det så lige
> det plejer
> at i mødes på Malerklemmen

Jeg regner med at være på.
Var der ikke noget med at folk mødes et sted først og kører derned sammen?

Jens
RD350-86

Fra : Niels S.

Dato : 07-07-02 09:17

Jens Blaabjerg skrev

> Jeg regner med at være på.
> Var der ikke noget med at folk mødes et sted først og kører derned sammen?

Hej Jens.

Vi er nogen der mødes på Shell/McD i krydset Københavnsvej / Værftsvej lige
nord for Køge - med afgang kl. 12.00.

Kommer du fra nord kan du tage Gl.Køgelandevej helt inde fra Toftegårds
Plads eller Køgebugt motorvejen og så dreje fra ved afkørsel 32 ( Ølby) så
er det bare at dreje til venstre over motorvejen, og ned / hen mod Gl.
Køgelandevej / Københavnsvej, så kommer man lige til Shell/McD.

Du skal være velkommen til at køre med.

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Jakob Danielsen

Dato : 07-07-02 09:45

> --
> Niels S.
> VFR800FI
> Medlem af VFR klub Danmark (www.vfr.dk)

Hvorn` er vejret lige over Køge nu?

Mvh Jakob

Fra : Niels S.

Dato : 07-07-02 10:05

Jakob Danielsen skrev

> Hvorn` er vejret lige over Køge nu?

Svag vind og overskyet - men det har holdt tørt hele morgenen/formiddagen.
DMI spår for regionen: "Det klarer op vestfra med lidt eller nogen sol og
temp. op mellem 17 og 20 grader, samt en let til jævn vind omkring vest.
Sidst på eftermiddagen og i aften bliver der gradvist skyet vestfra og i nat
kan der komme lidt regn flere steder." Så mon ikke vi får en ret god dag til
klemmeturen.

Fra : Jens Blaabjerg

Dato : 07-07-02 10:32

"Niels S." <HondaVFR@krudt.dk> wrote in message
> Vi er nogen der mødes på Shell/McD i krydset Københavnsvej / Værftsvej
lige
> nord for Køge - med afgang kl. 12.00.

Hmm, det bliver 80% på motorvej...

> Du skal være velkommen til at køre med.

Tak for det. Rart at høre, men vi springer over denne gang og prøver at
finde en lidt sjovere rute.

Jens
RD350-86

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 07-07-02 10:41

"Jens Blaabjerg" <news@blaabjerg.net> wrote in message

> [...]
> lige
>
> Hmm, det bliver 80% på motorvej...

> Tak for det. Rart at høre, men vi springer over denne gang og prøver at

Ja, det er der ikke så meget sjov ved....

Jeg tror også jeg vælger at køre 'alternative' ruter.

Kenneth
R1

Fra : Jakob D

Dato : 07-07-02 10:42

> Ja, det er der ikke så meget sjov ved....
>
> Jeg tror også jeg vælger at køre 'alternative' ruter.
>
> Kenneth
> R1

Såsom???

Jakob

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 07-07-02 10:53

"Jakob D" <jakob.danielsen@get2net.dk> wrote in message

> Såsom???
>
> Jakob

Jeg har egentlig ikke en fast rute, men jeg kommer nordfra (..HELT oppe
nordfra, Rågeleje), og kender retningen, så jeg kører mest efter solens
stilling og de byer der lyder mest åndsvagt, øster øvlebøvlesnoldelev og
lign.

Jeg kommer igennem Annisse, Skævinge, Stenløse og Roskilde-området, sidste
gang tog turen næsten 3 timer

Kenneth
R1

Fra : Jakob D

Dato : 07-07-02 11:05

> [...]
> lign.
>
> Jeg kommer igennem Annisse, Skævinge, Stenløse og Roskilde-området, sidste

Lyder da ok, hvis det ikke var fordi der er helt sort over Kbh, var vi
sikkert et par stykker der gerne kørte med.

Mvh Jakob (gir` lige vejret 1 time til at klare op i)

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 07-07-02 11:14

> Lyder da ok, hvis det ikke var fordi der er helt sort over Kbh, var vi
> sikkert et par stykker der gerne kørte med.
>
> Mvh Jakob (gir` lige vejret 1 time til at klare op i)

Man skal bare ikke lave nogle aftaler, jeg kører nogengange bevidst efter at
køre vild, bare for at opleve steder jeg ikke har oplevet før. ..det er bare
lidt svært efterhånden.

...tænk hvis Kraks (UDMÆRKEDE!!) ruteplan, baserede sig efter bynavne der
lyder åndsvage.. fine MC-ruter

Kenneth (..miljøskadet)
R1 (7400 km Kai

Fra : Jakob D

Dato : 07-07-02 11:16

> [...]
bare
> lidt svært efterhånden.
>
> ..tænk hvis Kraks (UDMÆRKEDE!!) ruteplan, baserede sig efter bynavne der

Klart!
Dejligt med nogle nye veje........

JD

Fra : Armand

Dato : 08-07-02 15:12

Jakob D <jakob.danielsen@get2net.dk> skrev i en

> Klart!
> Dejligt med nogle nye veje........

Oftest er det alligevel nogle gode gamle veje man finder!

GRILL

--
Armand.

Fra : Jakob D

Dato : 07-07-02 11:31

> Kenneth (..miljøskadet)
> R1 (7400 km Kai
>

> hvornår kører du?

JD

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 07-07-02 11:36

> JD

Indenfor 1/2 time..

KS

Fra : Jakob D

Dato : 07-07-02 11:37

> Indenfor 1/2 time..
>
> KS

skal vi mødes evt i stenløse?

JD

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 07-07-02 11:44

> skal vi mødes evt i stenløse?
>
> JD

hmm.. jo, hvorfor ikke.

Du er klar over at vi til tider kan komme til at køre i ring og så'n, da der
ingen rigtig rute er, ikke?

Tanken på Frederikssundsvejen (..næsten overfor MC-Lydmuren)?

kvart i to?

Hvad kører du på?

Kenneth
R1

Fra : Jakob D

Dato : 07-07-02 11:46

"Kenneth Sørensen" <kso@REMOVE_THISkrak.dk> wrote in message

> [...]
der
> ingen rigtig rute er, ikke?
>
> Tanken på Frederikssundsvejen (..næsten overfor MC-Lydmuren)?

blå hornet
JD

Fra : Jakob D

Dato : 08-07-02 16:32

Fed tur igår Kenneth, dejlige nedlægnings-vinkler.
Har dog en mærkelig fornemmelse i brystet, efter at ha` erfaret hvad der er
sket med Jørund Seim.
Kør fornuftigt.
Jakob "newbee"

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 08-07-02 23:03

> Fed tur igår Kenneth, dejlige nedlægnings-vinkler.
> Har dog en mærkelig fornemmelse i brystet, efter at ha` erfaret hvad der
> [...]
Ja, det var fedt..

Jørund.. jah, jeg kan ikke rigtig fatte det, må jeg indrømme.

Kenneth.

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 08-07-02 07:35

"Kenneth Sørensen" <kso@REMOVE_THISkrak.dk> writes:

> "Jakob D" <jakob.danielsen@get2net.dk> wrote in message

> sidste

Da vi (PMC) kørte de små snoede fra Lyngby til Malerklemmen foregik
det ofte sådanher: Lundtofte, Brede, Frederiksdal, O4 mod Ballerup,
Hareskovby, 4-svingsvejen til Ballerupvej, Værløse, evt en omvej ad
Ganløse og 7-svingsvejen, men Søsum, Veksø, Østrup, Gundsølille,
St. Valby, Ll. Valby, Roskilde, forbi Skt. Hans Hospital, mod Boserup,
Svogerslev, Kornerup, (Gamle) Lejre, Allerslev, Ny Tolstrup,
Stubberup, Lammestrup, og endelig Borup.

Nu plejer vi at køre den lige vej (motorvejen) ned og de små svingede
tilbage.

NB: Der var iøbrigt smidt grus ud på hele strækningen mellem
Lammestrup og Stubberup. Det blev en del speedway-style for flere af
os igennem svingene, selv med en 40 km/t.

> Kenneth (..miljøskadet)
> R1 (7400 km Kai

3700km efter turen til Malerklemmen igår - men jeg kommer heller
ikke så tidt ud og køre - sidst var Skt. Hans, og gangen før det var
banedag på Anderstorp.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen <khp@vitesse.com> Opinions are mine...

Fra : Denise

Dato : 08-07-02 10:06

Hej Kenneth

> Jeg har egentlig ikke en fast rute, men jeg kommer nordfra (..HELT oppe
> nordfra, Rågeleje), og kender retningen, så jeg kører mest efter solens
> stilling

Lader du også uret blive hjemme
Kunne ikke lade være, det lød bare helt fedt, sådan lidt Easy Rider agtigt,
hihi.
Håber I alle havde en god tur derop.
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, '02, Rød

Fra : Niels S.

Dato : 08-07-02 08:14

Jens Blaabjerg skrev

> Hmm, det bliver 80% på motorvej...

Jens, jeg tror du misforstod mig.Vi kører ikke på motorvej fra Køge til
Malerklemmen men tværs gennem landet af små veje. Hvordan du kommer frem til
Køge er selvfølgelig dit valg, og jeg ville aldrig selv vælge motorvejen.
Motorvejen var kun ment som en hjælp til stedbestemmelsen af tanken via
eksempelvis et Krakkort.
I havde forhåbentlig en god tur. Var det dig der ved ankomsten kørte over
grusbunken i bunden af p-pladsen?

Fra : Jens Blaabjerg

Dato : 08-07-02 09:32

> I havde forhåbentlig en god tur. Var det dig der ved ankomsten kørte over
> grusbunken i bunden af p-pladsen?

Jep det var en fin tur. Det var første gang jeg var på malerklemmen, men det
bliver nok ikke sidste...
Jeg tror ikke det var mig du har set. Jeg var den rød/hvide der holdt ude
før mc-pladsen (jeg vidste og ikke der var en, og det var ikke til at se for
alle de folk).
Den du så var nok den lidt blandede model med sort kåbe.

Jens
RD