Brandforhold, ifb. med opførelse af skur
Fra : Michael Petersen

Dato : 06-07-02 08:41

Hej igen

jeg sidder og studerer en folder, vedr. bygningsreglement, for småhuse..
der står en masse om at de forskellige dele af skuret skal opføres som
BD-bygningsdel 60, hhv. BD-bygningsdel 30

jeg er med på hvad det betyder, men kan ikke finde info om hvilke
materialer der overholder kravene..

jeg havde tænkt at benytte 80*150mm stolper, og B6 eternittag, 16*100mm
inddækning, og rockwool, eller glasuld, hvad jeg nu kan komme i nærheden af
til mest fordel agtig pris..

--
med venlig hilsen Michael, residerende i Nyborg
fjern dyret i min @dresse, ved privat post