Momsafregning
Fra : Lars Christensen

Dato : 06-07-02 08:47

Er der nogle der kender prisen på at få bogført. Er der en standardpris pr.
faktura eller lignende?

Fra : Ida Nielsen

Dato : 07-07-02 07:10

I det revisions firma hvor jeg sidder har vi en erhvervsservice afdeling og
her koster jeg 350,- i timen. Men time forbruget afhænger ikke blot af
mængden men også den orden som det kommer ind i.
Der ud over kan du vælge om vi skal komme ud til dig og bogfører, eller om
du vil sende bilagne ind. Skriv gerne hvis du har flerer spørgsmål.

Venlig Hilsen
Ida Nielsen

Fra : Lars Brink

Dato : 07-07-02 19:56

Hej!

Jeg ved at der hvor jeg er ansat tager vi 295,- i timen uanset antallet af
bilag.

Det er det samme at vi enten kommer ud til folk eller de laver det på
kontoret.

Mvh,

Lars Brink
---
e-regnskab.dk - Lej dit regnskabsprogram!

Fra : gert

Dato : 15-07-02 18:51

Jeg ved at nogle "bogføringsfirmaer" altså ikke reg. revisorer, tager ca 6 -
8 kr pr bilag. Andre som de andre indlæg siger tager mellem 280 - 500 i
timen.
gert

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 15-07-02 20:15

gert wrote:

> Jeg ved at nogle "bogføringsfirmaer" altså ikke reg. revisorer, tager ca 6 -
> 8 kr pr bilag. Andre som de andre indlæg siger tager mellem 280 - 500 i
> timen.

Det er da fint, og har du en kvalitetsvurdering,
Selve serviceopgaven er vist erfterhånden mindre væsentlig,
men kan du få det godkendt som fuldgyldig VS og privat
kapitalforklaring, så må du gerne vende tilbage, og det
er vist tre år, de har til kontrol,
men du har bedre styr på alle de der "efterkontroller",
end vi andre..

Og du har naturligvis en forsikring, så du kan betale, når,
hvis din rådgivning er "ikke helt rigtig" ?

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : gert