SOMMEREN ER HER
Fra : buller

Dato : 05-07-02 22:29

De lover tørvejr og 23-28 gr. i næste uge.!!!!....Vi går sq amok i Skagen
fra onsdag..gør vi ikke???...:)
Kenneth ZX-10
Skanderborg mc

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 05-07-02 22:42

"buller" <ktsdinglepjort@paradis.dk> wrote in message
> De lover tørvejr og 23-28 gr. i næste uge.!!!!....Vi går sq amok i Skagen
> fra onsdag..gør vi ikke???...:)

Jo, det gør vi squ .....

--
MVH Kenneth Egholm
Bladerunner

www.RaptorMC.dk

(Slet "SLET_DETTE" i min e-mail, ved direkte svar)

Fra : m.grewy

Dato : 06-07-02 14:09

"buller" <ktsdinglepjort@paradis.dk> wrote in message
> De lover tørvejr og 23-28 gr. i næste uge.!!!!....Vi går sq amok i Skagen
> [...]
Desværre jeg kommer først torsdag sidst på eftermiddagen og ca en time efter
er jeg
stiv :)

Fra : Allan Bojesen

Dato : 06-07-02 14:54

"m.grewy" <grewy@fjern.mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
> Desværre jeg kommer først torsdag sidst på eftermiddagen og ca en time
efter
> er jeg
> stiv :)

Hvorfor går der så lang tid ) Skal du lige have en lur først?

Allan Bojesen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 06-07-02 19:38

m.grewy wrote:

> Desværre jeg kommer først torsdag sidst på eftermiddagen og ca en time
> efter er jeg stiv :)

Det lyder lidt som min plan!
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : m.grewy

Dato : 07-07-02 17:47

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message

> Det lyder lidt som min plan!
> --
Ja jes det behøver du ikke at fortælle for det var jeg sådan set godt klar
over :)

Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 07-07-02 19:36

m.grewy wrote:

> Ja jes det behøver du ikke at fortælle for det var jeg sådan set godt klar
> over :)

Jeg har da ellers ry for at være afholdsmand.... *grill*
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 (afholdt)

Fra : Armand

Dato : 06-07-02 22:51

> [...]
Skagen
> Desværre jeg kommer først torsdag sidst på eftermiddagen og ca en time

Michael: Hvordan kan det være at jeg tror dig?

--
Armand.

Fra : m.grewy

Dato : 07-07-02 17:46

> Michael: Hvordan kan det være at jeg tror dig?
>
> --
Tja Måske fordi jeg aldrig har løjet over for dig.
Og lidt fordi du kender mig :)

Michael