DOD
Fra : Montego

Dato : 05-07-02 21:48

Har problemer med at spille,hver gang jeg har spillet i et halv til helt
min,begynder den at hakke i lyd og sidder fast så jeg må genstarte.Bruger
gamespy,XP,og har prøvet flere forskellige detonator driver.Har eller ikke
før haft dette problem,om det har noget at gøre at jeg har opdateret til de
nye versioner ved jeg ikke,håber at i kan hjælpe

Montego

Fra : Michael Petersen

Dato : 05-07-02 22:32

Montego wrote:
> [...]
> driver.Har eller ikke før haft dette problem,om det har noget at gøre
> at jeg har opdateret til de nye versioner ved jeg ikke,håber at i kan

Prøv evt også gruppen news:dk.spil.computer.first-person.shooter

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my harddrive?