Ardo indbygningsovn
Fra : Maria Frederiksen

Dato : 13-02-01 17:44

Endelig lykkedes det at finde en lidt anderledes indbygningsovn, og hvad er
så problemet? Jo, forhandleren har den ikke i udstilling noget steds i
landet.
Jeg vil gerne se og røre ved en ARDO A1R59R, og også gerne høre om
erfaringer med den - så hvis nogen kender nogen, der har sådan en, og har
mod på at have min mand og jeg selv på et kort visit, vil vi blive meget
glade, især hvis det er på Sjælland eller Fyn.

Ovnen er den med den ovale glasluge - se den evt.her
http://www.boligtorvet.dk/4125669F0023035B/alldocs/DOCURAN-46ABUA?OpenDocume
nt

Mvh Maria