HONDA ... WROMM... SPRØJT ! ! !
Fra : Lasse Madsen

Dato : 05-07-02 21:08

FOR SATAN ! ! !
Det lokum !

Så kommer jeg på min dag inden ferien på vej hjem ... kun 45km to go ... så
er der ferie ....
så kører der en klovn (dame -skulle lige nævnes :) i en bil der ikke kan
bestemme sig for om hun vil køre 60-80-100-130 ... hun svinger konstant !
... jeg er ved at gå i spånner over at hondaen endelig er begyndt at køre FOR
GODT igen ... for første gang kunne jeg mærke at den havde
"optræk/topfart" ... jeg lagde ud til overhaling da kællingen kørte 70 ... i
det jeg kører forbi hende gearer jeg ned ... ryster på hovedet af hende
.... og giver BUNDDDD GASS ! !

WROBBBBBBBB - WROBBBBBB - WROMM ! ! - - WOW ! 130Km/t (det er
omkring max for hondaen - Hey ... ingen smarte bemærkninger med jeres
riskogere, prøjser kværn og hvad i ellers har !)

Nåh men tilbage til historien ... Der kører jeg .... TOTAL GEIL på min super
bike ... har lige overhalet en hitler slæde (en TALBOT ! HAHA) så var dagen
reddet ... hondaen spandt ... madsen havde perfekt timet de hvide striber
*** og dæktrykket var stadig iorden siden det fik et skud spray i morges ...

Såe ! HOV ! HVA NU ! ... gear kassen begynder at gå lidt mystisk ... ??!?!!?
SLAM ! - SPRØJT - SPRØJT ! ....

Olien fosser ud fra siden af maskinen NARJJJ ! ! !!
jeg trak ind i nødsporet ... og så overhalede hende BITCHEN i talbotten mig
mens hun LO AF MIG ! !
JEG KUNNE SE HENDES ANSIGT ! ! HUN LO ! ! HUN LO ! !

Snøft .... Wrall !
Hondaen fik et par velfortjænte spark... nåh fåk det ... jeg kører sgu hjem
.... så hondaen sprøjtede olie ud mens jeg kørte hjem ... det er nok
begrænset hvor meget olie der er i den motor ... men jeg gidder snart ikke
mere ... der står allerede nogle ting på regningen nu:

1. Nyt Omdrejningstæller kabel (måske drev)
2. Udskifte pakninger i topstykket ...

Såe ... 15000spir så kan DU blive den heldige ejer af en Honda CB250Rs...
med forsikring, plader og hele lortet ... den holder syn til 2004 og
forsikring til 2003 ... Hva siger du ... skal du blive den næste glade honda
ejer her i gruppen ... så gør din debuat med en CB250RS ...

M.v.h.
L. Madsen

*** = (mit baghjul skrider VILDT ud og man er ved at vælte fordi jeg har
Nylon dæk på til 299,- stykket ... så jeg er tvungen til at time med med
mellemrummet på vejen for ikke at vælte)

Fra : Lars T. Thomsen

Dato : 05-07-02 21:19

> FOR SATAN ! ! !
> Det lokum !

Stakkels dig... Lasse! - Du har min fulde symati og medfølelse! ;-/

Hilsen
Lars

Fra : Lasse Leegaard

Dato : 05-07-02 21:26

"Lasse Madsen" <Lasse.madsen@elektronik.dk> wrote in message
> FOR SATAN ! ! !
> Det lokum !

Du må da næsten have fået en mandagscykel - eller også er den bare ved at
være slidt ned.... eller også er du for hård ved den? :)

Det er ihvertfald synd at det skal være så træls

-Lasse-
Med en CB500 der kører deeeejligt :)

Fra : Olsen

Dato : 05-07-02 21:38

"Lasse Madsen" <Lasse.madsen@elektronik.dk> skrev i en meddelelse
> FOR SATAN ! ! !
> Det lokum !
>
> Så kommer jeg på min dag inden ferien på vej hjem ... kun 45km to go ...

> er der ferie ....

Indlæg som denne gør det godt at læse med...selvom man er bilist..

Nej jeg kan se det for mig...damn..HUN LO ?

Hvor ond..!

MVH

Fra : Stones_TM

Dato : 05-07-02 22:26

Lasse ..I det mindste så Kører din.. :)

Steen J (Lykkelig ejer af stillestående cb750 f1)

Fra : N/A

Dato : 05-07-02 23:43

Fra : Gundersen

Dato : 05-07-02 23:43

Hejsa

> du hjem foran hendes bopæl og laver en smiley-burn-out i hendes indkørsel,
> lægger en dej på hendes dørtrin og hælder saltvand i hendes potteplanter.

*LOL*
Men
Hvad så hvis hun bor på 5 sal et eller andet sted?
Svæve fly? helikopter eller lign midler?

Mvh Emil

--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Brian

Dato : 06-07-02 01:52

*GYS*
Honda-piger er altså ikke for almindelig mennesker... du og jeg... vi ved
hvad vi snakker om!
Men... jeg er nu alligevel sikker på at for enden af broen, står nogle
superbe oplevelser og venter på os to også. Så ... lad være med at sælge...
jeg har selv haft tastet alle oplysninger ind på MC basen... dog uden at
sende... for tænk på følgende:
Det lykkes dig til sidst at få den til at spinde mere end 2 timer... '
Den kører måske over 1000 km. uden problemer....
Den bliver måske genstand for positiv opmærksomhed en dag...

Hvem vil du da takke???? Dig selv... :)
Hvem vil du takke hvis du køber en ny virksom maskine...????
Hvem vil du være stolt over???

Jeg bliver trofast ved min Honda-pigen... hun fortjener inædt kærlighed...
for... hun er min... ikke andres... og... ingen andre er min!!!

Brian

Fra : Morten Juel

Dato : 06-07-02 15:02

Hehe bevægende ord brian )

Mvh
Morten
GPZ 750 **som nok bliver samlet færdigt i weekenden, og så skal dyses næste
uge ! )**

Fra : Armand

Dato : 06-07-02 09:47

Gundersen <Gundersen@tdcadsl.dk> skrev i en
> Hejsa

> Hvad så hvis hun bor på 5 sal et eller andet sted?
> Svæve fly? helikopter eller lign midler?

Det kræver bl.a. blot at man er lidt højrøvet!

--
Armand.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 06-07-02 18:15

"Gundersen" <Gundersen@tdcadsl.dk> wrote in message

> Hvad så hvis hun bor på 5 sal et eller andet sted?
> Svæve fly? helikopter eller lign midler?

Jeps. Du køber sådan en her: http://www.rctoys.com/draganflyerxpro.php

Lidt dyr - men så sælger du bare de nøgenbilleder du får taget af hende på
nettet

Hilsner,

Tony
Divvy 01