Hvordan med SiS Chipset og Detonator...?
Fra : H3nrik V! [2670]

Dato : 05-07-02 20:12

Hey gruppe!

Jeg er den lykkelige ejer af et ASUS P4s333 MoBo og en GF2MX kort. Jeg kan
pt ikke køre nyere driver end 21.83 eller 23.11, alt andet bliver ustabilt.
Selv de WHQL certificerede drivers... Er der nogen, der har haft held med et
SiS645 chipset og nyere detonators...?

--
/H3nrik V!
P4s333 PIV1.6A@2.4 AOpen GF2MX

Fra : sls

Dato : 05-07-02 20:58

Jeg kører med en 29.xx uden problemer...

P4s333 1.6A@2133 Asus GF2 PRO

WindowsME

Mvh sls

Fra : sls

Dato : 05-07-02 21:10

> SiS645 chipset og nyere detonators...?

Ps!! Du har self. installeret SIS AGP Driverene, ik?

Mvh sls

Fra : H3nrik V! [2670]

Dato : 06-07-02 00:18

"sls" <slsFJERN@sol.dk> wrote in message

> Ps!! Du har self. installeret SIS AGP Driverene, ik?

Jepz...!Eller skal man geninstallere dem efter driverne? Jeg kører i øvrigt
XP, måske dér, miseren er???

/H3nrik!

Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 06-07-02 02:37

H3nrik V! [2670] wrote:
> "sls" <slsFJERN@sol.dk> wrote in message

> Jepz...!Eller skal man geninstallere dem efter driverne? Jeg kører i øvrigt
> XP, måske dér, miseren er???

nej og nej

Fra : sls

Dato : 06-07-02 08:46

> Jepz...!Eller skal man geninstallere dem efter driverne? Jeg kører i
øvrigt
> XP, måske dér, miseren er???

nej, det tror jeg ikke, men hvad hvis du skruer lidt ned for dyret, og kører
2133 altså kun 133 på bussen.?
Har du slået Fastwrites fra i bios, og evt. sat AGP til *2?

mvh sls

Fra : H3nrik V! [2670]

Dato : 06-07-02 17:51

> nej, det tror jeg ikke, men hvad hvis du skruer lidt ned for dyret, og
kører
> 2133 altså kun 133 på bussen.?
> Har du slået Fastwrites fra i bios, og evt. sat AGP til *2?

Tjah... For at køre de 1600MHz, som den er beregnet til, var jeg nødt til at
gi' den overspænding for at være stabil ved 28.32 drivers... Men tak for
input - det ku' jeg jo lige prøve med 29.xx driverne og se om der var noget
ændret...! Har prøvet x2, men fastwrites må prøves i morgen...!

Kan man helt langt ude tænke sig, at kortet med de nye drivere trækker
større strøm, og derfor "afslører" en svaghed på min PSU???

I øvrigt - hvornår regner du det for stabilt? Jeg SKAL pløje 3DMark2k1
igennem minimum 10 gange, før jeg regner det som OK...!