Logi i Århus!!!
Fra : Søren Madsen

Dato : 05-07-02 19:58

Lørdag d. 13.07 sender vi vores lille datter på et par dages camping med
mine forældre og ser os et sjældent snit til at komme ud at køre en lidt
længere tur (end de sædvanlige 2x14km tur-retur arbejde jeg kører).
Faktisk havde vi tænkt os at køre en tur til Århus for at se os lidt
omkring, og tænkte, både fordi det kunne være hyggeligt, men også p.g.a.
pladsmangel på mc'en, om der mon er nogen der kunne tænke sig at invitere os
indenfor til en overnatning fra lørdag til søndag. Så kan vi begrænse os til
et par soveposer
Om aftenen kunne vi godt tænke os at tage ud og høre noget musik, så hvis
nogen kender nogle gode steder, tager vi gerne imod forslag.
Er der iøvrigt ikke noget med nogle billige mc billetter på Storebælt?

Camilla & Søren
GSX750esd

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 05-07-02 22:59

Hejsa

Logi kan jeg desværre ikke byde på, da jeg bor på kollegie :-/
... Men musik! - Det er der masser af, det er jo jazzuge...
den 12, er der Bentzon Brotherhood på Voxhall, så hvis i kan slippe afsted
med det, så er de helt afgjort hele turen værd.
- ellers er der en masse forskelligt i anledningen af jazzugen, som iøvrigt
kan ses på www.jazzfest.dk, og umiddelbart kan jeg anbefale BeatJazz på
musikcaféen og Beat & BigBand på VoxHall, hvis man altså er til sådan noget
musik.. - lidt ud over mainstream jazz..
Hvis i har brug for en guide til et eller andet musik arrangement så er jeg
disponibel lørdag aften.

Mvh
Kristoffer

Fra : Jorgen Gerdorf

Dato : 07-07-02 17:40

> [...]
> nogen kender nogle gode steder, tager vi gerne imod forslag.
> Er der iøvrigt ikke noget med nogle billige mc billetter på Storebælt?

Hej Søren og ?
Hvad med at prøve Bed-and-Breakfast i Århus. Det er ikke voldsomt dyrt
(300 - 400 kr/nat/dobbeltværelse).

Prøv f.eks. disse:
http://www.aarhus-bed-and-breakfast.dk/indexuk.html (Her har vi selv boet.
Fine værelser).