Erfaring med hypnosebehandling
Fra : Christian Muus

Dato : 05-07-02 18:19

Hej!

Nogle der har erfaringer med hypnosebehandling? Hvad kan det afhjælpe?

Mit problem, er en nogle gange irrationel nervøsitet, der i perioder bliver
suppleret med tics. Det kan være meget socialt hæmmende, og nedbryder mit
selvværd. Ville hypnosebehandling evt. kunne hjælpe mig?

Christian

Fra : Ulla Petersen

Dato : 10-07-02 13:07

Hej Christian.
Du kan ringe til hypnoseinstituttet og forhøre dig om, hvad de kan hjælpe
med.
Adressen er:
www.hypnoseinstitut.dk

Ellers kan det være fobiskolen kan hjælpe dig med dit problem. De har
forskellige kurser, hvor de giver hjælp til selvhjælp ved at instruerer i
brug af forskellige værktøjer/teknikker til at forandre adfærd og
tankemønstre. Rigtig mange bliver hjulpet.

Daghøjskolen Fobiskolen
Classensgade 36, stuen
2100 København Ø
Tlf. 35 42 30 08