Hurrraaa.... det er da for godt !
Fra : mc

Dato : 05-07-02 18:00

Ja så oprandt den dag hvor min CB1100F skulle stå distancen ved syn.
Jeg havde forsøgt at få en tid ( bestilte i mandags ) i dag, men uden held
øv.... men i går aftes var jeg for www.bilsyn.dk hvor jeg søgte på ledige
tider, og hovsa, der var en i haderslev ( bor i bjerre syd for horsens ) kl.
1230 så den nappede jeg. Med tankerne om alle de ting der kunne få cyklen
kasseret, kørte jeg syd på. Der kan nævnes i flæng :
1) der er monteret en bagsvinger med forstærkning ala JMC, som entlig kræver
en type godkendelse.
2) meget dårlige dæk ( har stået stille ca. 5 år. )
3) efter min egen mening dårlige bremser....
4) slidt kæde kit
5) dårligt indstillet lys monteret i styr kåbe ( lyser for meget op ad )
6) carbon potte som larmer lige til den gode side ( iøvrigt normalt til
montering på CBR600F3 )

såååå jeg var sq lidt bekymret.
meeen da jeg blev kaldt ind, viste det sig at være en ældre herre som selv
havde haft mc i hans unge dage, han var meget snaksaglig, og gennem gik
cyklen med mig, han påpegede at der skulle nye dæk på, og at der skulle
skiftes en bøsning i baghjuls reaktionsarmen.
Han tog så en tur på cyklen for at tjekke bremser + støddæmper, og kom
tilbage, steg af og vred håndtaget et par gange ( brøøøl, brøøøøl ), hvor
efter han sagde " nå, ja sådan skal den vel lyde ".
Så det var ikke så værst, nu kan ombygningen begynde, med montering af USD
gaffel + hjul/bremse fra YZF750R det bliver bare for fedt.

Havde bare lyst til at dele min begejstring med jer andre.. ))))))))))

Steen
CB1100F ( 85 ) Street Fighter Style

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 05-07-02 20:30

Snip et glædesudbrud

Jamen hjerteligt tæløk =) Så er jeg spændt på at se det færdige resultat

mvh Claus
(cb750f2 '77)

Fra : Gundersen

Dato : 05-07-02 21:55

Hejsa

Tillykke da! :)

En af mine kamarater bruger et trick med køkken svampe i udstødningen!
Det er en meget larmende Cobra potte som han har på sin ZX-10!

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit