Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Så fik jeg Ixus v2
Fra : Jacob Olsen

Dato : 05-07-02 18:07

Meget dejligt lille kamera..... Den har sgu en masse funktioner som jeg ikke
fatter en brik af indtil videre, så jeg må vel igang med manualen...

Tog lige et par test billeder, de var da såén okay, men kan godt se at jeg
lige må ind i kameraet og justere, optimere.!

Der kommer et par preview billeder her senere af dagene, hvis nogen skulle
være interesseret....

By the Way.. Nogen der kan fortælle mig om hvilket 128mb modul mærke jeg
skal købe mig ?? canon´s eller ???

/Jacob

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 05-07-02 19:11

> Tog lige et par test billeder, de var da såén okay, men kan godt se at jeg
> lige må ind i kameraet og justere, optimere.!

Øh...? Hvad mener du?

mvh Frank

Fra : Henrik Hougaard

Dato : 05-07-02 23:12

Bare køb et "ikke canon" de er billigere og funker. Har selv et PQI 128 mb
som f.eks. Prc-data sælger (dog købt ved en fotohandler sammen med mit Ixus
V). Prc er dog billigere. Jeg er helt tilfreds med det.........
--
Henrik Hougaard
fam.hougaard@nospam.stofanet.dk

"Frank K. Jensen" <mia-frank@_nospam_mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3d25e016$0$399$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 06-07-02 23:14

Henrik Hougaard wrote:
> Bare køb et "ikke canon" de er billigere og funker. Har selv et PQI
> 128 mb som f.eks. Prc-data sælger

Æh. Jeg er i fasen skal jeg købe og hvad, så jeg kikkede lige ved PRC,
men det du referer til er da nærmere RAM.

mvh
Henning

Fra : Sebastian Steen

Dato : 07-07-02 00:19

"Henning Præstegaard" <uncle@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Æh. Jeg er i fasen skal jeg købe og hvad, så jeg kikkede lige ved PRC,
> men det du referer til er da nærmere RAM.

Det er skam "Flash Memory" der menes (tror jeg :)
http://makeashorterlink.com/?K3F915431

--
Sebastian Steen

Fra : Henrik Hougaard

Dato : 08-07-02 23:25

Jeps, enig med det Sebastian, der er Compact Flash (CF kort) til f.eks.
camera m.v. - den er god nok!

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 09-07-02 08:30

Sebastian Steen wrote:
> "Henning Præstegaard" <uncle@get2net.dk> skrev i en meddelelse

Jeg har lige købt et performance 128 mb kort som det der står på den her
side:
<http://www.prc-data.dk/ProduktlisteFrame.Asp?KategoriID=6&VaregruppeID=6>
til mit a40 - og det funger glimrende - jeg valgte det fordi der er 10
års garanti, og jeg havde fået det anbefalet - og jeg er godt tilfreds!

Du finder der ind med menuerne ved at vælge "Kamera og Multimedia" i
deres menu - og derefter "Flash Memory" ovre til højre (det er lidt
noget klamp at man skal hjælpe folk med deres webdesign, men hvad pokker
)

(og bare for en ordens skyld: nej jeg er ikke ansat af, og kender ikke
nogen hos, prc-data.)

mvh

Jesper Brunholm

--
Phønix - dansk folk-musik fra unge musikere - http://www.phonixfolk.dk

Fra : Lyrik

Dato : 06-07-02 11:23

"Jacob Olsen" <jeo@post6.tele.dk> wrote in message
> [...]
> være interesseret....
>
> By the Way.. Nogen der kan fortælle mig om hvilket 128mb modul mærke jeg

+++++++++++++++++++++++++++++++++++
Tillykke med dit nye kamera!

Jeg ville umidelbart anbefale Lexar Media, da de laver et kort med 4X normal
hastighed.
det vil sige 4X så hurtig klar til skud og 4X så hurtig overførsel til PC.

Jens

Fra : Jacob Olsen

Dato : 06-07-02 11:36

Har desværre fundet ud af, at Canon ikke kan lever skrape billeder
uden af man selv går ind i et program og laver sharpen.!

/Jacob

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 06-07-02 12:18

> Har desværre fundet ud af, at Canon ikke kan lever skrape billeder
> uden af man selv går ind i et program og laver sharpen.!

Velkommen i klubben. Ta' og mail Canon, som en masse andre gør for tiden.
Problemmet vil sikkert kunne fixes ved at Canon tilføjer en "high
sharpening" med en firmware opdatering.

mvh Frank

Fra : Jacob Olsen

Dato : 06-07-02 12:43

Ok det vil jeg gøre, hvilken adresse, og hvad skrive I andre

"Frank K. Jensen" <mia-frank@_nospam_mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3d26d083$0$242$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 06-07-02 18:22

> Ok det vil jeg gøre, hvilken adresse, og hvad skrive I andre

Jeg har ikke skrevet endnu, men regner med at gøre det i starten af næste
uge. På http://www.dpreview.com/forums/forum.asp?forum=1010 kan du se andre
med samme "problem".

mvh Frank

Fra : Frank K. Jensen