Kabel ?
Fra : sls

Dato : 05-07-02 18:14

Hej

Jeg skal bruge et 10 meter kabel, så jeg skan se DVD fra min computer på
fjernsynet. Har fundet dette her
http://www.sandberg.it/sandberg/kabler/50146.HTM# fra sandberg, men syntes
det er lidt for dyrt. Kender i til et der billiger?

Når jeg så har fået fat i et kabel, hvilket prg. kan jeg så bruge så jeg kan
starte en DVD film, når jeg ikke kan se fjernsynet fra det rum jeg sidder i?

Mvh sls

Fra : N/A

Dato : 05-07-02 18:51

Fra : sls

Dato : 05-07-02 18:51

> Prøv at se hos BJ, de har et til 99.-(og det virker fint her hos mig)

tak, men det skal være et hvor der også er lyd med i kablet...

Mvh sls

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-07-02 21:39

Se på www.av-connection.dk De har efterhånden, mere end nødvendigt

Fra : -Uncle-

Dato : 06-07-02 08:11

Der er også lyd med der i, men det er delt i to. Hvis du vil have det i
samme kabel så tror jeg
ikke at du får det til 99,-