Andet multimedie
Puslespil ?
Fra : Is

Dato : 05-07-02 18:01

Hej !
Jeg er netop hoppet ind i denne NG, så hvis det lige har været oppe, så
henvis til tråden !

Jeg har fået den ide at lave et pusle spil ud af et billede, er der en
smart måde at gøre det på ??
om det er firkant- eller facon- brikker, er lige meget !

jeg har mulighed for at bruge:
Adobe Photoshop 5.0
Paint Shop Pro 7
Microsoft PhotoDraw 2000

Erik Isager

Fra : Bo Dudek

Dato : 05-07-02 19:13

>Jeg har fået den ide at lave et pusle spil ud af et billede, er der en
>smart måde at gøre det på ??
>om det er firkant- eller facon- brikker, er lige meget !
eeeehm.. ??? et puslespil som i 'jeg-laver-det-på-skærmen-
og-printer-det-ud-og-skærer-det-ud' ??

Kind regards

Bo Dudek
http://www.bodudek.dk
http://www.bodudek.dk/cd (dsl or faster conn. only)

Fra : Is

Dato : 05-07-02 19:42

> eeeehm.. ??? et puslespil som i 'jeg-laver-det-på-skærmen-
> og-printer-det-ud-og-skærer-det-ud' ??
---
nej ! det var nu kun meningen det skulle bruges på "skærm" !

Jeg har tænkt mig at sende det til en, som så skal "løse opgaven" med at
samle det rigtigt !

En anden ide, går ud på at "gå på skattejagt" Hvis jeg får delt et billede
op i mange små stykker, vil jeg indsætte "hotspots" på nogle af felterne,
som så skifter til en skattekiste !!!

Erik Isager

Fra : Karen

Dato : 05-07-02 19:46

http://makeashorterlink.com/?H22452331

--
Karen
http://www.altforsejt.dk

Fra : Peter

Dato : 07-07-02 19:47

> Jeg har fået den ide at lave et pusle spil ud af et billede, er der en
> smart måde at gøre det på ??
Ja
Skriv til mig på peter@cgi-shop.dk for yderligere oplysninger.
(jeg kan ikke bringe løsningen her, da det muligvis kan opfattes som uønsket reklame)

--
Venlig hilsen
Peter Heinzl