Autocamper...øv øv--
Fra : Sor

Dato : 05-07-02 03:42

Hej med jer.

Jeg vil gerne dele mine oplevelser med jer ang. Autocampere.

Jeg er 19 år, og ville gerne have været på en tur til Sverige med min bror
her i sommer i en forholdsvis lille autocamper.

Men det kunne ikke lade sig gøre da man for det første skal være mindst 25
år og ofte have haft kørekort i mindst 2 år.
derudover skal man have røven fuld af penge, for det koster som minumum 7800
kr pr. uge og ofte + bensin!

Jeg anede ikke det var så dyrt, og det er ligemeget hvor man lejer henne.
Både i Sverige, Danmark og Tyskland er det sådan.

Er der nogen der kender et sted, til en anden god gang, hvor man kan leje en
autocamper i sommerperioden til lidt billigere penge... og med lidt mere
lempelige krav til chauføren?

Hvis nogen har noget at sige om det her problem generelt, er de meget
velkomne.

Med venlig hilsen Søren Rasmussen.

God sommer til alle!!!
Rasmussen Mr. ICQ#: 18938228 Current ICQ status:

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 18-07-02 10:17

Mon ikke det ligger i, at Mobilhome og autocampere er ret dyre
invisteringer, og derfor skal indtjenes indenfor en ret kort periode(eks. på
fem år) samt de er dyre i drift, reparationer etc. etc., jeg ville nu også
være betænkelig ved at låne/leje en autocamper ud til uerfarene bilister så
det er da rimeligt , at de sætter de regler op.