Lys i mobilen
Fra : Anne Stokholm

Dato : 05-07-02 17:16

Hejsa..

Jeg er ikke sikker på at jeg er havnet i den rigtige nyhedsgruppe, men jeg
prøver alligevel.

Det drejer sig om min Nokia 3210 som jeg er utrolig glad for. Jeg ville bare
gerne have et andet lys i den. Helst hvidt, rødt eller blåt.

Hvordan gør man det?

På forhånd tak!

/Anne Stokholm

Fra : JP

Dato : 08-07-02 22:19

> Jeg er ikke sikker på at jeg er havnet i den rigtige nyhedsgruppe, men jeg
> prøver alligevel.

Du skulle nok have valgt: dk.teknik.mobil

> Det drejer sig om min Nokia 3210 som jeg er utrolig glad for. Jeg ville
bare
> gerne have et andet lys i den. Helst hvidt, rødt eller blåt.
>
> Hvordan gør man det?

Det lyder ikke til at du ved noget om loddeteknik og SMD,
så du skal nok have lavet det ude

Se på http://www.tronik.dk/ de kan nok hjælpe dig.

Mvh

JP