Meat Loaf
Fra : BK

Dato : 05-07-02 16:42

Hey der!

Jeg har ikke hørt en plade,endsige et helt nummer med
manden,men jeg har hørt en snas her og der,
og det var meget svingende rock,med blæsere og strygere.
Meget meget medrivende.
Hvis jeg skulle købe en Meat Loaf-plade,med den slags musik,
hvilken vil I så anbefale?

Mvh

BK

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 05-07-02 16:55

On 05 jul 2002 BK enriched usenet with:

> [...]
> Meget meget medrivende.
> Hvis jeg skulle købe en Meat Loaf-plade,med den slags musik,

Bat out of hell II

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi

All, most, or some of the above may or may not work yet.

Fra : Martin Helbo

Dato : 06-07-02 22:31

"Lars Kyndi Laursen" <spam_me_senseless@mail.dk> wrote in message

> Bat out of hell II

Der findes nu også en glimrende opsamlings CD. Men ellers er Bat out of hell
I + II nogen af de bedste.

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : BK

Dato : 06-07-02 22:49

"Martin Helbo" <helbo@webhiker.dk> skrev i en meddelelse

> Der findes nu også en glimrende opsamlings CD. Men ellers er Bat out of
hell
> I + II nogen af de bedste.
>
> SV:Tak for svarene allesammen.:)

Mvh
BK.

Fra : Steen

Dato : 05-07-02 23:43

Der er kun ét sted at starte - og det er selvfølgeligt med den legendariske
Bat Out Of Hell skive

"BK" <tul@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
: Hey der!
:

Fra : Claus Tersgov

Dato : 06-07-02 00:29

"BK" <tul@tdcadsl.dk> skrev

> [...]
> Meget meget medrivende.
> Hvis jeg skulle købe en Meat Loaf-plade,med den slags musik,

Bat out of hell...

Selv kan jeg bedst lide det, der er produceret af Jim Steinman.. og navnlig
den plade, han har produceret med Bonnie Tyler (Faster than the speed af
night)

Claus

Fra : Pipeline

Dato : 06-07-02 02:53