Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvor er Canon S40 på lager..?
Fra : Kristian Marquard Kn~

Dato : 05-07-02 13:25

Hej.

Jeg er (vist ikke den eneste) på jagt efter et Canon S40.

Jeg har gjort forsøget, med at bede en ven i USA om at købe det. Det lader
sig ikke gøre.

Herhjemme har jeg ligeledes store problemer med at finde en forhandler som
har det på lager.

Jeg har via mit arbejde spurgt en leverandør. De kontaktet Canon som har det
på lager, men det skulle koste 2500 mere end hos mange andre.

Jeg har kigget på www.edbpriser.dk og alle lader til, ikke at have det på
lager. (jeg ved godt at det er nemt at sætte en lav pris på noget man ikke
har på lager....) men der er 10 som alle ligger indenfor 300 kr. (6200-6500)

Hos vores leverandør skulle de koste næsten 8500.

Flere af de forespurgte forhandlere mener at det skulle være på lager igen
mandag, men de siger samtidig at de ikke har fået på mange tidligere
leveringsdatoer.

Nogle har ikke haft kameraet i 1½ måned....

Nu spørger jeg... Ved I hvor det er på lager til en rimelig penge. Jeg vil
give op til 7k.

Mvh.

Kristian

Fra : Hans Kruse

Dato : 05-07-02 14:10

Jeg kiggede en gang og f.eks. Digital4U oplyser at have S40 på lager
8/7.....Hans

Fra : Kristian Marquard Kn~

Dato : 05-07-02 15:52

"Hans Kruse" skrev i en meddelelse
> Jeg kiggede en gang og f.eks. Digital4U oplyser at have S40 på lager
> 8/7.....Hans

---

Tak....

Iflg. hjemmeside har de det på lager på mandag... Jeg krydser fingre...

Mvh.
Kristian

Fra : Hans Kruse

Dato : 05-07-02 16:45

Iøvrigt var jeg i ComputerCity ved Nordhavns station i dag og der har en S40
til 7000kr....Hans

Fra : Jacob Olsen

Dato : 05-07-02 18:24

Jeg bestilte mit ixus v2 d. 11/6-2002 hos itbutikken. Har lige fået det
idag.! Jeg tror der er kommet en røvfuld kameraer rundt til forhandlerne
idag, alle har haft dem i restordre.! Måske de er populære ?

/Jacob

Fra : N/A

Dato : 05-07-02 19:55

Fra : Kristian Marquard Kn~