ÅÅHH nej hvor er Armand ! ! *snøft*
Fra : Jonas Topholt

Dato : 05-07-02 13:14

HJÆLLLPPPPP ! ! !

Hvor er min lille Armand henne, jeg har så mange svære spørgsmål som jeg ik
kan finde svar på andre steder men ved i hvad ! ! !???? ! ! ! Så er det godt
vi har vores gud "Armand"

Armand vi knæler for dig !

Vis din sympati og besvar vores ynkelige spørgsmål !

Må Allah være med dig og alt det der ! LOL

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 05-07-02 13:11

Jonas Topholt <topholt@tdcadsl.dk> wrote in article
<3d258c22$0$13927$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> HJÆLLLPPPPP ! ! !

FOAD

--
Mikkel

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 05-07-02 14:22

Mon ik der er andre end lige Armand der kan svare på dine spørgsmål????

Brian W.

Fra : Mads Stetter

Dato : 05-07-02 16:20

> [...]
>
> Armand vi knæler for dig !
>
> Vis din sympati og besvar vores ynkelige spørgsmål !
>
> Må Allah være med dig og alt det der ! LOL

Føler du dig overset, Jonas?

--
Mvh Mads Stetter
DT125R

Fra : Niels S.

Dato : 05-07-02 16:27

*PLOINK*

Fra : Anders Thorup

Dato : 05-07-02 16:41

"Niels S." <HondaVFR@krudt.dk> wrote in message
> *PLOINK*

Hvorfor er det lige du mener Jonas skal i dit kill-filter???

--
MVH
Anders Thorup

Fra : Jørgen Winther

Dato : 05-07-02 18:34

"Anders Thorup" <Daffy@it.dk> wrote in message

> Hvorfor er det lige du mener Jonas skal i dit kill-filter???

Nu skal jeg jo ikke tale for andre, men efter min egen vurdering kunne
Jonas' indlæg vel nok ud fra almindelige kriterier for høflighed opfattes
som respektløst. Personligt tror jeg nu, det var venligt ment.

Og ret beset - der er mange flinke mennesker her i gruppen, men der er da
umiskendeligt nogen, der fylder lidt mere end de andre (og dette er sagt i
den bedste mening!).

--
Jørgen

Fra : Anneli

Dato : 05-07-02 20:22

"Jørgen Winther" <jwi@condia.dk> skrev i en meddelelse

> Nu skal jeg jo ikke tale for andre, men efter min egen vurdering kunne
> Jonas' indlæg vel nok ud fra almindelige kriterier for høflighed opfattes
> som respektløst. Personligt tror jeg nu, det var venligt ment.

Jeg læste også indlægget som venlig skamros i et sjovt tonefald, til
gruppens flittigste indlægsskriver. Og savnede vi ikke Armand, da hans
internet var nede? :0)))

Stor hilsen Anneli og Savage :0)

Fra : Jørgen Winther

Dato : 05-07-02 20:38

"Anneli" <anneli_jensen@yahoo.dk> wrote in message
> Jeg læste også indlægget som venlig skamros i et sjovt tonefald, til
> gruppens flittigste indlægsskriver. Og savnede vi ikke Armand, da hans
> internet var nede? :0)))

Det gjorde vi bestemt! Og hans internet er åbenbart ikke helt oppe endnu (få
nu den pc vristet fra konen, Armand .

I det det hele taget synes jeg nok, at gruppen er sparsomt benyttet for
tiden. Men sådan er det vel om sommeren...

> Stor hilsen Anneli og Savage :0)

Nu vi taler om sjælden tilstedeværelse

--
Jørgen (der for nylig så et godt tilbud på en gul Savage, men... vi har hver
vores passion

Fra : Armand

Dato : 06-07-02 09:32

> [...]
opfattes
> som respektløst. Personligt tror jeg nu, det var venligt ment.

Hæ!
Jeg selv opfattede det som værende, måske endda lidt tiltrængt(!),
sarkastisk!?

> [...]
da
> umiskendeligt nogen, der fylder lidt mere end de andre (og dette er

Og dét kan sagtens opfattes dobbelttydigt - Især blandt de der har
oplevet mig in natura!

--
Armand.
(aaalt for tæt på 0,1 Tons)

Fra : Jørgen Winther

Dato : 07-07-02 20:21

> da
> sagt i
>
> Og dét kan sagtens opfattes dobbelttydigt - Især blandt de der har
> [...]

Du bærer med smil din byrde, og det er jo det vigtigste

--
Jørgen

Fra : Niels S.

Dato : 06-07-02 09:57

Anders Thorup skrev

> Hvorfor er det lige du mener Jonas skal i dit kill-filter???

Fordi jeg opfatter Jonas's indlæg både respektløst og nedværdigende. Hvis
dette ikke skulle være tilfældet, mangler der en del smileys efter min
mening. Jeg synes Jonas gør både grin med en af gruppens flittigste
skribenter og samtidig parodiere tidligere indlæg med venlige forespørgsler
til Armands fravær. Armands sidste indlæg var 20 timer før Jonas's og Jonas
har i de seneste 25810 indlæg kun skrevet 1 af dem, og derfor kan jeg ikke
se at Jonas hverken kan savne Armand eller har ubesvarede problemstillinger.
Hans indlæg kan jeg derfor kun opfatte som en provokation af en sådan art,
at jeg for første gang i de 3½ år her på ng'en valgte at bruge mit
kill-filter.

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-02 10:57

On Sat, 6 Jul 2002 10:57:05 +0200, "Niels S." <HondaVFR@krudt.dk>
wrote:

Hej Niels

>Fordi jeg opfatter Jonas's indlæg både respektløst og nedværdigende.

Den der tager spøg for spøg, og alvor kun alvorligt,
Har forstået begge dele lige dårligt.

Frit efter Piet Hein.

Så bare rolig Niels - jeg tror alle, inclusive Armand, sidder med et
lille skævt smil på

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 05-07-02 17:38

"Niels S." <HondaVFR@krudt.dk> skrev i en meddelelse
> *PLOINK*

Nej !! mand !! , begynder du nu også på det der *PLOINK* fis, man kan sq da
bare lade være med at læse ting der ophidser en ................

--
Hilsen
Dennis Pedersen ( ups !!, nu ryger jeg nok i et *PLOINK* filter _til_

Fra : Niels S.

Dato : 06-07-02 10:04

Dennis Hellan Pedersen skrev

> Nej !! mand !! , begynder du nu også på det der *PLOINK* fis, man kan sq
da
> bare lade være med at læse ting der ophidser en ................

Og hvordan skal man på forhånd vide at det vil ophidse én?

> --
> Hilsen
> Dennis Pedersen ( ups !!, nu ryger jeg nok i et *PLOINK* filter _til_

Naj, det er nærmere dit manglende fremmøde ved vore faste mødesteder der
snart stiller dig til en eksklusion )

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 06-07-02 12:45

> Dennis Hellan Pedersen skrev

> da
>
> Og hvordan skal man på forhånd vide at det vil ophidse én?
8<--
øehh ups ! god pointe

> Naj, det er nærmere dit manglende fremmøde ved vore faste mødesteder der
> snart stiller dig til en eksklusion )
>8<--
*LOL*....... hov-hov sidste gang der var 'Stevns Søndag' var jeg den
_eneste_ der var på Shell i Køge, og i Søndag's var jeg ( og Ulla ) på
Karoline, såhhhh ta' lige den du

Ses vi i morgen på Malerklemmen ( Shell/Køge ) ?

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Niels S.

Dato : 07-07-02 09:23

Dennis Hellan Pedersen skrev

> *LOL*....... hov-hov sidste gang der var 'Stevns Søndag' var jeg den
> _eneste_ der var på Shell i Køge, og i Søndag's var jeg ( og Ulla ) på
> Karoline, såhhhh ta' lige den du

Hæ den kan jeg være med på - ved sidste klemmetur var jeg den eneste på
Shell!. Den der Karoline tur har jeg da ikke hørt noget om!? Tissede det
ikke ned den søndag?

> Ses vi i morgen på Malerklemmen ( Shell/Køge ) ?

Sæ'føli'

--
Niels S.
VFR800FI (møgbeskidt efter den seneste uges regnvejr - og den bliver ikke

Fra : Armand

Dato : 07-07-02 11:14

> Dennis Hellan Pedersen skrev

> Den der Karoline tur har jeg da ikke hørt noget om!? Tissede det
> ikke ned den søndag?

= Bæltskrækker std.-undskyldning #118!

For min part kom jeg heller ikke afsted til Karoline-cafeteriet - Haven
krævede sit offer á hækklipning

= Lillebæltskrækker std.-undskyldning #27!

--
Armand.
(hvis "skt. Hans arme" først nu er ved at have restitueret sig)

Fra : Niels S.

Dato : 08-07-02 08:19

Armand skrev

> = Bæltskrækker std.-undskyldning #118!

*GRILL*

> For min part kom jeg heller ikke afsted til Karoline-cafeteriet - Haven
> krævede sit offer á hækklipning

Been there

> Armand.
> (hvis "skt. Hans arme" først nu er ved at have restitueret sig)

Kan du ikke flække en motoriseret hækkeklipper udgave sammen af nogle af de
gamle Honda dele du har liggende i kælderen? )

Fra : Armand

Dato : 08-07-02 15:52

> [...]
af de
> gamle Honda dele du har liggende i kælderen? )

Faktisk havde(!) jeg i år lejet en motoriseret!
Ideen var, at især mine svigerforældres hække ud imod gaden skulle
klippes ind til benet v.h.a. den kraftfulde maskine; men mine egne, samt
et par af min mors skulle også have turen. Den motoriserede er en kende
tungere og har et noget længere sværd, hvilket i den sidste ende var de
forhold der medførte den slemme tilstand af Skt.Hans-arme

--
Armand

Fra : Claus Rittig

Dato : 06-07-02 17:14

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjern dette)@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Nej !! mand !! , begynder du nu også på det der *PLOINK* fis, man kan sq
da
> bare lade være med at læse ting der ophidser en ................

Det er jo også det han gør?!?

Rittig
(som også opfattede indlægget om gud/armand som humor... Men nu tror jeg jo
også mere på Armand end på gud...)

Fra : Jonas Topholt

Dato : 06-07-02 17:35

Ja der kan man se hvad et lille uskyldigt indlæg kan hive med sig :)

Fra : Armand

Dato : 06-07-02 22:41

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev i en

> Rittig
> (som også opfattede indlægget om gud/armand som humor... Men nu tror
jeg jo
> også mere på Armand end på gud...)

Jeg er desværre blot så langsom i optrækket at jeg ikke magter at slå
til og udnytte sådanne blottelser øjeblikkeligt
Måske at jeg skal oprette en hird af præster/mullah'er til at scanne
,c-brancen for muligheder?

--
Armand.

Fra : Jonas Topholt

Dato : 07-07-02 01:31

> [...]
> til og udnytte sådanne blottelser øjeblikkeligt
> Måske at jeg skal oprette en hird af præster/mullah'er til at scanne

LOL

Fra : Asger Steffensen

Dato : 05-07-02 19:12

"Jonas Topholt" <topholt@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> HJÆLLLPPPPP ! ! !

Hvad med at stille spørgsmålet i stedet for at jamre.
Så kan du jo også bagefter se om andre end Armand kunne svare rigtigt....

Asger
ZX-10
--
In 2001, 89% of all statistics are made up on the spot. This is up by 45%
from 2000.